Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nowa opcja w sklepieKto zrobi mi wybór w sklepie opcji przebranie wroga

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mezeus

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.06.2011 13:18

Siemka,
chciałem dodać do sklepiku opcje "przebranie wroga" za 9000. Zmieniał by on strój ct na tt i na przemian. Próbuje i próbuje i mi cały czas nie wychodzi. Kierowałem się tym o to poradnikiem. Dodaje w załączniku sma. Daje + za pomoc.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 25.06.2011 13:38

*.sma poszło na kawę.
  • +
  • -
  • 0

#3 Matias

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 25.06.2011 13:59

w Public Sklep
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz Ubranie Wroga] \yKoszt: \r9000$");

W Public Sklep_Handle

case XX:
		{
			new koszt = 9000;                        
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
			ZmienUbranie(id, 0);
		}

XX- kolejny numer przedmiotu w sklepiku

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 25.06.2011 14:01

informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);


A to po co?

		case X:
{
new koszt = 9000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ZmienUbranie(id, 0);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 25.06.2011 14:03

  • +
  • -
  • 0

#5 Mezeus

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.06.2011 14:22

Matias
leci plus

Ps. Głupia sprawa z tym *.sma :mur:
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych