Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowanie gracza 1vs all


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 24.06.2011 16:13

Witam chodzi mi oto zeby wpisac w tym kodzie co podam funkcje wylosuje 1 gracza na iles rund ze wszystkich na serwerze. Jest on przenoszony do TT a reszta do CT i jest tzw. 1 vs all Jest funkcja losowania gdzie np na iles rund jest wlaczany ten plugin. Tylko chodzi mi o te wybieranie gracza i przenoszenie go do TT a reszte do CT. Jesli ktos jest bardziej zainteresowany to niech napisze na PW bo mam dalsze plany co do tego pluginu. Ale potrzebna mi pomoc.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nemesis"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pm"

new nemesis[33],
hp_nemesisa,
hp_nemesis,
szybkosc_nemesisa,
grawitacja_nemesisa,
co_ile_rund,
bool:g_zombie[32];

new const nemek[] = {1, 2}; //1 - Czlowiek 2 - Nemesis

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

/////////////////////////////////////
////////////////CVARY////////////////
/////////////////////////////////////

co_ile_rund = register_cvar("nemesis_runds", "5") ;
hp_nemesisa = register_cvar("nemesis_health", "50000");
grawitacja_nemesisa = register_cvar("nemesis_gravity", "100");
szybkosc_nemesisa = register_cvar("nemesis_speed", "400");

/////////////////////////////////////
////////////////TEKST////////////////
/////////////////////////////////////

set_task(1.0, "Informacje", _, _, _, "b")

/////////////////////////////////////
////////////////EVENTY///////////////
/////////////////////////////////////

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")

/////////////////////////////////////
////////////////INNE/////////////////
/////////////////////////////////////

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage")
}

public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 500");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("player/nemesisek/nemesisek.mdl");
precache_sound("muza_nemesisa/1.wav");
precache_sound("muza_nemesisa/2.wav");

}

public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(g_zombie[attacker])
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
}
}
// Funkcja Losujaca
public PoczatekRundy()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum, "ch");
new iTT = iPlayers[random_num(0, iNum - 1)];
g_zombie[iTT] = true
}


Użytkownik pm161 edytował ten post 24.06.2011 16:14

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 25.06.2011 11:03

Masz tutaj, zrobione bardziej po mojemu, bo niestety, ale kodujesz w takim stylu jakiego nie lubię ; d



#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

#define PEV_PDATA_SAFE 2

#define OFFSET_TEAM 114
#define OFFSET_DEFUSE_PLANT 193
#define HAS_DEFUSE_KIT (1<<16)
#define OFFSET_INTERNALMODEL 126

// Cvar Pointers
new gCvarNemesisRounds, gCvarNemesisHealth, gCvarNemesisGravity, gCvarNemesisSpeed;

// Variables
new gNemesisIndex = 0; // ID Nemesisa
new gRoundsCounter = 1; // Licznik rund
new gMaxPlayers;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

gCvarNemesisRounds = register_cvar("nemesis_runds", "5") ;
gCvarNemesisHealth = register_cvar("nemesis_health", "50000");
gCvarNemesisGravity = register_cvar("nemesis_gravity", "100");
gCvarNemesisSpeed = register_cvar("nemesis_speed", "400");

register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");

register_logevent("Logevent_RoundStart", 2, "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage");

gMaxPlayers = get_maxplayers()

}
public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 500");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("player/nemesisek/nemesisek.mdl");
precache_sound("muza_nemesisa/1.wav");
precache_sound("muza_nemesisa/2.wav");
}
public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
// Jezeli gracz to nie nemesis albo jego bron jest inna niz noz przerywa funkcje
if(!is_user_nemesis(attacker) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
return;

SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
public Event_NewRound()
{
gRoundsCounter++;
}
public Logevent_RoundStart()
{
if(gRoundsCounter % get_pcvar_num(gCvarNemesisRounds) // Jezeli reszta dzielenia liczby rund przez wartosc cvara jest
&& gRoundsCounter ) // inna niz 0 przestanie wykonywac funkcje np. 6/5 reszta z dzielenia
return; // daje 1 i event sie nie wykona bo to nie jest co 5 runda


new temp;

// Losuje gracza, jeżeli jest nieżywy/niepolączony robi to az do skutku
do
temp = random_num(1,gMaxPlayers);
while(!is_user_alive(temp));

// Jezeli wylosowany gracz jest w CT przenosi go do TT
if(get_user_team(temp) == 1)
fm_set_user_team(temp,2);

gNemesisIndex = temp;

// Przenosi reszte TT do CT
for(new i=1;i<gMaxPlayers;i++)
{
if(!is_user_alive(i)
|| is_user_nemesis(i)
|| get_user_team(i) == 1)
continue;

fm_set_user_team(i,1);
}
}
// Zwraca true jezeli gracz to nemesis, jezeli nie to false
stock bool:is_user_nemesis(id)
{
if(gNemesisIndex == id)
return true;

return false;
}
stock fm_set_user_team(id, team)
{
if(!(1 <= id <= gMaxPlayers) || pev_valid(id) != PEV_PDATA_SAFE)
{
return 0
}

switch(team)
{
case 1:
{
new iDefuser = get_pdata_int(id, OFFSET_DEFUSE_PLANT)
if(iDefuser & HAS_DEFUSE_KIT)
{
iDefuser -= HAS_DEFUSE_KIT
set_pdata_int(id, OFFSET_DEFUSE_PLANT, iDefuser)
}
set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, 1)
}
case 2:
{
if(pev(id, pev_weapons) & (1<<CSW_C4))
{
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
}
set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, 2)
}
}

dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id))

return 1
}



Użytkownik Dawedov edytował ten post 25.06.2011 11:08

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 25.06.2011 16:53

3 Warning przy kompilacji i serwer nie chce sie wlaczyc.
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#4 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 26.06.2011 08:37

Nie chce ruszyć bo zapewne modelu nie wgrałeś.

Warningi to ostrzeżenia, nie błędy
  • +
  • -
  • 0

#5 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.06.2011 09:04

Wiem co to Warningi ;] Modele wgrane są.

Użytkownik pm161 edytował ten post 26.06.2011 09:06

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 26.06.2011 15:26

Ale to nie jest kompletny kod, dodałem tylko to losowanie/zmienianie drużyny i trochę zmieniłem ogólnie kod.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.06.2011 16:40

A skonczysz go ? :) bo ja juz nie wiem na czym stanąłem

Dodano 27 czerwiec 2011 - 17:52:
@refresh
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 29.06.2011 07:26

Masz tutaj zmiana hp, szybkości, modelu i grawitacji. Więcej mi się nie chce robić, jak coś to może nie działać bo nie testowałem.
#edit
omfg znowu wkleiłem nie to >_>


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

#define PEV_PDATA_SAFE 2

#define OFFSET_TEAM 114
#define OFFSET_DEFUSE_PLANT 193
#define HAS_DEFUSE_KIT (1<<16)
#define OFFSET_INTERNALMODEL 126

#define NEMESIS_MODEL "nemesisek"

// Cvar Pointers
new gCvarNemesisRounds, gCvarNemesisHealth, gCvarNemesisGravity, gCvarNemesisSpeed;

// Variables
new gNemesisIndex = 0; // ID Nemesisa
new gRoundsCounter = 1; // Licznik rund
new gMaxPlayers;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

gCvarNemesisRounds = register_cvar("nemesis_runds", "5") ;
gCvarNemesisHealth = register_cvar("nemesis_health", "50000.0");
gCvarNemesisGravity = register_cvar("nemesis_gravity", "100.0");
gCvarNemesisSpeed = register_cvar("nemesis_speed", "400.0");

register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon","be","1=1")

register_logevent("Logevent_RoundStart", 2, "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage");

gMaxPlayers = get_maxplayers()

}
public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 500");
}
public plugin_precache()
{
new model[128];
format(model,sizeof model,"player/%s/%s.mdl",NEMESIS_MODEL,NEMESIS_MODEL)
precache_model(model);
precache_sound("muza_nemesisa/1.wav");
precache_sound("muza_nemesisa/2.wav");
}
public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
// Jezeli gracz to nie nemesis albo jego bron jest inna niz noz przerywa funkcje
if(!is_user_nemesis(attacker) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
return;

SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
public Event_NewRound()
{
gRoundsCounter++;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_nemesis(id))
return;

set_pev(id,pev_maxspeed,float(get_pcvar_num(gCvarNemesisSpeed)))
}
public Logevent_RoundStart()
{
if(gRoundsCounter % get_pcvar_num(gCvarNemesisRounds) // Jezeli reszta dzielenia liczby rund przez wartosc cvara jest
&& gRoundsCounter ) // inna niz 0 przestanie wykonywac funkcje np. 6/5 reszta z dzielenia
return; // daje 1 i event sie nie wykona bo to nie jest co 5 runda


new temp;

// Losuje gracza, jeżeli jest nieżywy/niepolączony robi to az do skutku
do
temp = random_num(1,gMaxPlayers);
while(!is_user_alive(temp));

// Jezeli wylosowany gracz jest w CT przenosi go do TT
if(get_user_team(temp) == 1)
fm_set_user_team(temp,2);

gNemesisIndex = temp;

cs_set_user_model(gNemesisIndex,NEMESIS_MODEL);

set_pev(gNemesisIndex,pev_maxspeed,get_pcvar_float(gCvarNemesisSpeed));
set_pev(gNemesisIndex,pev_gravity,(get_pcvar_float(gCvarNemesisGravity)/800));
set_pev(gNemesisIndex,pev_health,get_pcvar_float(gCvarNemesisHealth));

// Przenosi reszte TT do CT
for(new i=1;i<gMaxPlayers;i++)
{
if(!is_user_alive(i)
|| is_user_nemesis(i)
|| get_user_team(i) == 1)
continue;

fm_set_user_team(i,1);
}
}
// Zwraca true jezeli gracz to nemesis, jezeli nie to false
stock bool:is_user_nemesis(id)
{
if(gNemesisIndex == id)
return true;

return false;
}
stock fm_set_user_team(id, team)
{
if(!(1 <= id <= gMaxPlayers) || pev_valid(id) != PEV_PDATA_SAFE)
{
return 0
}

switch(team)
{
case 1:
{
new iDefuser = get_pdata_int(id, OFFSET_DEFUSE_PLANT)
if(iDefuser & HAS_DEFUSE_KIT)
{
iDefuser -= HAS_DEFUSE_KIT
set_pdata_int(id, OFFSET_DEFUSE_PLANT, iDefuser)
}
set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, 1)
}
case 2:
{
if(pev(id, pev_weapons) & (1<<CSW_C4))
{
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
}
set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, 2)
}
}

dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id))

return 1
}




Użytkownik Dawedov edytował ten post 29.06.2011 07:29

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#9 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 29.06.2011 19:01

Model wszystko jest gdzie powinno byc i serwer off pokazuje w konsoli ten blad ze niby nie ma modelu a jest. No to tutaj to juz archiwum X. Doslownie :)
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 29.06.2011 20:48

Ścieżka ma być models/player/nazwamodelu/nazwamodelu.mdl

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#11 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 29.06.2011 21:25

A jak mam myslisz ? Mam tak. I jest ten blad
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2011 22:04

Wydaje mi się że do ścieżki należy dodać models:

format(model,sizeof model,"models/player/%s/%s.mdl",NEMESIS_MODEL,NEMESIS_MODEL)


  • +
  • -
  • 0

#13 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 30.06.2011 07:48

Abees

#define NEMESIS_MODEL "Nemek"


czyli

format(model,sizeof model,"models/player/Nemek/Nemek.mdl",NEMESIS_MODEL,NEMESIS_MODEL)


jest tam ten model. Jest on z innego serwer wiec nie jest zły. Chyba ze jest mozliwosc ze ten wlasnie serwer zakodowal go w jakis sposob zeby tylko dzialal na kompie uzytkownika. No to proszę jeszcze raz o wasza pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2011 11:22

Zrób tak jak ja napisałem, skompiluj plugin, wgraj na serwer i sprawdź.
Jeżeli nadal będzie ten błąd to pokaż SS z miejsca gdzie się znajduje ten plik.
  • +
  • -
  • 0

#15 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 30.06.2011 13:52

Teraz taki bład

hlds_run: line 321: 23919 Naruszenie ochrony pami�ci $HL_CMD


  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#16 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2011 14:11

Wchodzisz na Formularz wyszukiwarki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wpisujesz "naruszenie ochrony pamięci" (z cudzysłowem)
Klikasz "Szukaj" i jazda
  • +
  • -
  • 0

#17 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 30.06.2011 19:51

No to sie dowiedzialem duzo... Z pewnoscia ten plugin gryzie sie z innym pluginem.
Testowalem go na serwerze testowym ów plugin i ten sam blad. Ze nie ma modelu...
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#18 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2011 21:52

Nie pisz o tym modelu bo model jest, pobiera się i działa.
Plug jest trochę zbugowany bo model zostaje a rundę przed losowaniem wszyscy CT nagle mieli model Terro i losowany jest jeden CT a nie TT
No i sypie błędami:

L 06/30/2011 - 23:01:06: Invalid player id 0
L 06/30/2011 - 23:01:06: [AMXX] Run time error 10 (plugin "los.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!


Jeżeli chodzi o naruszenie ochrony pamięci to wyłączaj pluginy po kolei oprócz podstawowych i tego losowania aż dojdziesz z którym "koliduje"
  • +
  • -
  • 0

#19 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 30.06.2011 22:54

Chyba wyraźnie zaznaczyłem że to nie jest wersja, którą wrzucasz i ona działa. To nie dział zrób plugin za mnie, no sorry ale chyba jesteś w stanie poprawić sobie taki plugin ; d Debuguj kod i dojdziesz co i jak, odpalasz tylko 1 plugin i lecisz z koksem, debug w plugins.ini ew. jeszcze -dev do parametrów startowych.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#20 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.07.2011 01:56

Wytlumacz mi na PW w jakis spobo mam to robic. I gdzie znajde bledy kod tego pluginu. :)
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych