Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa ZombieZombie, niewidzialnośc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NickCS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kkkk
  • Lokalizacja:Milicz
Offline

Napisano 23.06.2011 14:50

Witam
Chciałbym stworzyć klase jak ta opisana w linku poniżej

[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie || Updated v1.0.8 [12/07/2009] - AlliedModders

Jeśli mógłby ktoś mi to napisać znaczy tą niewidzialność i dźwięki przy niej, bo hp gravity i te inne bajery sam potrafie i ustawie

Z góry dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.06.2011 15:57

http://projectyami.c...ype=post&id=357
  • +
  • -
  • 0

#3 NickCS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kkkk
  • Lokalizacja:Milicz
Offline

Napisano 23.06.2011 17:10

Wiele nie zrozumiałem z tego co mam tam zrobić więc poproszę tak

zp_register_zombie_class(zclass12_name, zclass12_info, zclass12_model, zclass12_clawmodel, zclass12_health, zclass12_speed, zclass12_gravity, zclass12_knockback)

// Nicker
new const_zclass12_name[] = { "Nicker" }
new const_zclass12_info[] = { "Niewidzialny kiedy kuca" }
new const_zclass12_model[] = { "Nicker.mdl" }
new const zclass12_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (1700)
const_zclass6_speed = (200}
const float:zclass6_gravity = (1.0)
const float:zclass6_knockback = (1.25)


Wydaje mi się że tu jest dobrze napisane jeśli nie poprawcie a także teraz poproszę do tego dopisać tą niewidzialność podczas kucania

Z góry wielkie dzięki za pomoc

Dodano 23 czerwiec 2011 - 17:55:

const zclass12_health = (1700)
const_zclass12_speed = (200}
const float:zclass12_gravity = (1.0)
const float:zclass12_knockback = (1.25)


Zapomniałem tutaj na zclass12 zmienic ;P

Dodano 24 czerwiec 2011 - 20:55:
Pomoże ktoś ???
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych