Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Piorun bledy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 12:45

Witam. Mam problem, zrobiłem klasę Bóg która ma strzelać piorunem.

Oto cześć kodu:
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


A mam problem z linijką:
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Moje biblioteki załączone to (wiem, że nie potrzebnych jest kilka):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 13:26

No nie masz funckji Create_TE_BEAMENTS, znajdź tą funkcje w pluginie z którego to przekopiowałeś i ją też wklej do kodu.

Użytkownik Dawedov edytował ten post 23.06.2011 13:26

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 23.06.2011 15:06

JAkie bledy konkretnie ;D?
  • +
  • -
  • 0

#4 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 23.06.2011 15:34

a co ci w konsoli pisze bo niewiadomo gdzie problem

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 16:38

Błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "sprite" on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Warning: Expression has no effect on line 93
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 93
Error: Invalid expression, assumed zero on line 93
Error: Too many error messages on one line on line 93


To błędy przy linijce:
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Ta wyżej linijka została zedytowana (usunięcie sprite)
  • +
  • -
  • 0

#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 16:46

Wklej tutaj swoją funkcje Create_TE_BEAMENTS ....

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 16:48

Nie mam. Ta funkcja pewnie jest z Diablo Moda, bo piorun wziąłem z poradnika.

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 23.06.2011 16:49

  • +
  • -
  • 0

#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 17:06

jak chcesz wywołać funkcje skoro jej nie masz, od początku dobrze pisałem. Kto w ogóle pisze takie pseudo-poradniki
Masz tutaj wklej to do kodu




stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#9 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 17:34

Nadal te same błędy.
  • +
  • -
  • 0

#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 17:55

Usunąłeś sprite z
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite,0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
?


Jeżeli tak to gz dla Ciebie, ma być tak jak było tego się nie zmienia. Trzeba było dodać zmienną sprite, a nie sobie ją po prostu usunąć z parametrów funkcji...
Na początek zadeklaruj zmienną sprite

new sprite

Później znajdź funkcje plugin_precache(), jak jej nie ma to stwórz, powinno to wyglądać mniej-więcej tak:

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
}



Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#11 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 18:20

Teraz:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "Create_TE_BEAMENTS" on line 106

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\Patryk\pluginy\AMXX_Studio_1.4.3_final\config\codclass_bog.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#12 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 18:31

No bo 2 razy dałeś tą samą funkcje....
Po co wkleiłeś 2 razy Create_TE_BEAMENTS? Usuń 1 i wtedy będzie wszystko dobrze...


Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#13 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.06.2011 18:52

Działa :D. Jesteś boski!

Dodano 23 czerwiec 2011 - 19:01:
No dobra, działa, ale mam 1 piorun na cała mapę. Jak zrobić, aby pioruny się odnawiały co rundę?
  • +
  • -
  • 0

#14 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 24.06.2011 10:31

Zrob jak rakiete czyli np. ilosc_piorunow_gracza i daj to w odrodzeniu, powinno dzialac ;f
  • +
  • -
  • 0

#15 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.06.2011 07:52

jeśli chodzi o stary mod to gdzie należy umieścić :
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

  • +
  • -
  • 0

#16 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 28.06.2011 08:33

a da sie zrobic to na starego coda i jako item?
  • +
  • -
  • 0

#17 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.06.2011 10:39

Da się. Możecie próbować :) Ja bym to zrobił, ale nie mam czasu :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych