Oto cześć kodu:
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
A mam problem z linijką:
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Moje biblioteki załączone to (wiem, że nie potrzebnych jest kilka):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>