Przedstawiam Poradnik, w którym pokaże wam jak dodać moc klasie. Więc zaczynajmy!
Otworz plik codclass_twojaklasa.sma
znajdz :
#include <codmod>
i dopisz za :
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
Nastepnie znajdz :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
zrob linijke odstępu i wpisz :
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
potem znajdz :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
zrob linijke odstepu i dodaj :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NazwaBroni && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
to bylo 1/1 a teraz pokaże jak zrobic 1/x
Robicie wszystko to co powyzej tylko, ze musicie zamiast tego :
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
dać ;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
---Nowy dzial---
Niewidzialność dla klasy :
znajdz :
#include <codmod>
i dodaj za :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
a teraz znajdź :
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
I dodaj
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, Tu wpisz liczbę od 5 do 255 tym mniej tym mniej widoczna klasa);tak aby wygladało to tak:(ja ustawiłem liczbę na 100)
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
a teraz znajdź :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
dodaj
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);<<<---!!!TU NIC NIE ZMIENIAJ!!!
tak żeby było tak jak tu :
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
@23.06.2011 15:13
Poprawione błędy ortograficzne
@23.06.2011 15:29
Dodano nową moc. ---Niewidzialność---
@27.06.2011 17:10
Poprawki naniesione na ---Niewidzialność---
Użytkownik krotix edytował ten post 27.06.2011 16:10