Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa wybuchajaca. Zabija natychmiast

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 21.06.2011 13:00

Witam:) Mam maly problem z ta klasa. A mianowicie wybuchajac zabija natychmiastowo wszystkich przeciwnikow obok siebie bez wzgledu na to ile maja hp:/ Bardzo proszę o pomoc w rozwiazaniu tego:)
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 21.06.2011 16:54

new Float:damage = 55.0

zobacz tym to doda dmg samo +55 zamiast cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.7);

#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 21.06.2011 17:48

Może zabija natychmiast bo osoba posiadająca klasę ma dużo inteligencji?
  • +
  • -
  • 0

#4 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.06.2011 18:23

Blibs, na pewno nie ! W tej linijce nie ma wzmianki o inteligencji !
cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.7);


Ja uwazam, że jest wszystko dobrze i tylko przeciwnik musi mieć mało hp, bo nie widze innej możliwości.
  • +
  • -
  • 0

#5 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 21.06.2011 18:39

Widzę że chodzi o klasę Generał. Ta klasa na pewno nie zabija każdego. Zależy od ilości hp.
  • +
  • -
  • 0

#6 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 21.06.2011 21:16

Gdyby bylo wszystko dobrze to nie napisalbym tego tematu. Testowalem na botach, nie zabieralem im hp a jednak po mojej smierci(wybuchu) ktos padl od nich;]
  • +
  • -
  • 0

#7 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 22.06.2011 10:56

A jaki poziom miały boty? I ile hp?
  • +
  • -
  • 0

#8 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 22.06.2011 13:01

boty ok 30lvl, nie liczac rozdanych pkt do zdrowia nie powinna ich tak klasa zabic od razu poniewaz maja te 100hp:)
Ja musze dodac ze nic w inteligencje nie dodawalem:)
  • +
  • -
  • 0

#9 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 22.06.2011 13:20

Więc proponuję:

#include <hamsandwich>


i zamiast

cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.7);


zrobić tak:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 50.0 + float(player_intelligence[id]), 1)


Będzie zadawać 50+inteligencja gracza...
  • +
  • -
  • 1

#10 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 23.06.2011 10:08

Dobry sposób, zrobię sobie klasę z taką opcją.

Albo masz jakiś dziwną wersję Generała albo jakiś błąd kodu bo u mnie na hita nie zabija.
  • +
  • -
  • 0

#11 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 23.06.2011 10:38

To moze podzielisz ta twoja wersja?
Grzybo nie kompiluje sie z twoim sposobem;]

Użytkownik master. edytował ten post 23.06.2011 10:41

  • +
  • -
  • 0

#12 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 25.06.2011 09:33

Pokaż błędy z kompilatora.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych