Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

problem auto bh

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 20.06.2011 17:48

jak to polaczyc

public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}[/sam]


z tym
[sam]public client_PreThink(id) {

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



bo jak zrobie
public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}
{
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


same bledy
  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 20.06.2011 17:59

polecam ci abyś zajrzał tutaj
klasa z bh
  • +
  • -
  • 0

#3 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 20.06.2011 18:04

ja chce zrobic item ale nie wiem jak polaczyc to

public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}


z tym:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodano 20 czerwiec 2011 - 18:42:
juz sobie poradzilem



dzięki all za pomoc

Użytkownik Jambi edytował ten post 20.06.2011 18:05

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych