client_disconnect - jest to rodzaj eventu a raczej forwardu, a ścieślej funkcja która go obsługuje. To zdarzenie jest wbudowane w
amxx'a i w tym przypadku funkcja client_disconnect jest wywoływana przez zdarzenie - wyjścia gracza z serwera -
Ponawiam pytanie czy najpierw przy zmianie mapy gracz wychodzi z serwera (czyli wywołana będzie funkcja client_disconnect) czy może jest wywoływana funkcja która ma zakończyć w jakiś szczególny sposób działanie pluginu (plugin_end).
Lub drugie pytanie, jak sprawić by jakieś czynności w pluginie wykonały się dokładnie przed zmianą mapy, ale przed rozłączeniem graczy z serwerem (rozłączeniem które jest wymuszone.
Co do pierwszego pytania można na nie odpowiedzieć samemu za pomocą prostej sztuczki - w obu funkcjach zrobić wpis do logów dla każdej inny i po prostu zmienić mapę, ale (zresztą jak zawsze jest jakieś "ale") czy zawsze funkcje będą wywoływane w takiej samej kolejności.
PS. Zawracam tak trochę wam dupe, bo nie mam za bardzo czasu tego sam sprawdzić, a jak już osiądę do pisania kolejnej wersji pluginu w którym będzie mi to potrzebne chciałbym już znać odpowiedź. Dodatkową motywacją, aby zapytać forumowiczów jest bardzo duża chęć rozdawania plusików przeze mnie.
Użytkownik diggs edytował ten post 21.06.2011 14:37