Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

alltallk tylko AdminiFFA pisac!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prewol

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 20.06.2011 13:56

Witam !

Mam pytanie czy da się zrobić tak żeby admin wszystkich słuchał jak gadają przez micro. Nie chodzi mi o alltallk że każdy każdego tylko że Admin all słyszy a reszta w drużynach sobie info mówi ale żeby Admin mógł wszystkich a reszta nie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Marcinek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.06.2011 14:18

tak mozna tak zrobic jest taki plugin

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.06.2011 14:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

// Counter for the SayText event.
new count[32][32]
new g_voice_status[2]

public catch_say(id)
{
new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient
new sender = read_data(1) //Reads the ID of the sender of the message
new message[151] //Variable for the message
new channel[151]
new sender_name[32]

if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
read_data(2,channel,150)
read_data(4,message,150)
get_user_name(sender, sender_name, 31)
} else {
read_data(2,message,150)
}

// DEBUG.
// console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message)
// console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel)
// console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender)
// console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever)

//With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last.
//It's sent to everyone else before the sender recieves it.

// Keeps count of who recieved the message
count[sender][reciever] = 1
// If current SayText message is the last then...
if (sender == reciever)
{
new player_count = get_playersnum() //Gets the number of players on the server
new players[32] //Player IDs
get_players(players, player_count, "c")

for (new i = 0; i < player_count; i++)
{
// If the player is an admin...
if (get_user_flags(players[i]) & ADMIN_LEVEL_B)
{
// If the player did not recieve the message then...
if (count[sender][players[i]] != 1)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])
// Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name.
write_byte(sender)
// Appends the message to the message (depending on the mod).
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
write_string(channel)
write_string(sender_name)
}
write_string(message)
message_end()
}
}
count[sender][players[i]] = 0 //Set everyone's counter to 0 so it's ready for the next SayText
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init(){
register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom")
register_srvcmd("amx_adminlisten_voice","voice_status")
register_event("SayText","catch_say","b")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_modules(){
require_module("engine")
}

// *********************
// VoiceComm Stuff
// *********************

public client_infochanged(id)
{
if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4)
}

public client_connect(id)
{
if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4)
}

public voice_status(){
read_argv(1,g_voice_status,1)
new player_count = get_playersnum()
new players[32] //Player IDs
get_players(players, player_count, "c")
for (new i = 0; i < player_count; i++) {
if ((get_user_flags(players[i]) & ADMIN_LEVEL_B)){
if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0)
if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4)
}
}
}



Dzięki temu pluginowi admin słyszy wszystkich.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych