Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd komplikacji

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ficu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.06.2011 12:17

Gdy usiłuje skompilować plik wyskakuje taki błąd


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_psychopata.sma(41) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled"
codclass_psychopata.sma(41) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value

1 Error.
Could not locate output file codclass_psychopata.amxx (compile failed).


Bardzo proszę o ew. poprawkę i kompilacje :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

loeg.png
Prosty, szybki i nigdy nie wygasający hosting plików!
Wrzucaj pliki do 20 MB!

 


#2 Profesjonalista

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Rafi
  • Lokalizacja:Lbk
Offline

Napisano 20.06.2011 12:18

Nie ma takiej komendy :) cod_class_enabled

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.06.2011 12:18

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Psychopata (Klasa premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Pyschopata] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Ficu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.06.2011 12:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Psychopata (Klasa premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Pyschopata] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Dzięki wielkie !
  • +
  • -
  • 0

loeg.png
Prosty, szybki i nigdy nie wygasający hosting plików!
Wrzucaj pliki do 20 MB!

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych