Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto BH


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Randyorton.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 20.06.2011 12:00

siemano weźcie piźnijcie żeby to ***** na start było włączone dopiero po wpisaniu komendy

/* 
*
* Author: Cheesy Peteza
* Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
*
*
* Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
*
* Cvars:
* bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
* bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
* bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
* and how to use it if bh_autojump enabled.
*
* Requirements: AMXModX 0.16 or greater
*
*
*/

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

new is_bh[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by peku33")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh", "bh_flip");
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public bh_flip(id)
{
if(is_bh[id])
{
is_bh[id] = false;
client_print(id, print_chat, "Wylaczyles auto BH");
}
else
{
is_bh[id] = true;
client_print(id, print_chat, "Wlaczyles auto BH");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "showUsage", id);
is_bh[id] = false;
}
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED

if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
client_print(id, print_chat, "[AMX] Wpisz /bh aby zmienic tryb BH.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Profesjonalista

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Rafi
  • Lokalizacja:Lbk
Offline

Napisano 20.06.2011 12:03

Moze grzeczniej i jakies proszę?? :)

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 12:04

Można jaśniej ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych