Użytkownik sebul edytował ten post 20.06.2011 09:35
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Błąd w dokumentacji?
#1
Napisano 20.06.2011 09:35
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 22.06.2011 06:37
http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=1180
Bo to oficjalna angielska dokumentacja
#4
Napisano 22.06.2011 07:48
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 22.06.2011 09:06
Ten parametr "RegisterHam ( Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0 )"
Post(ang.) - po, czyli 0 oznacza wykonanie funkcji po zdarzeniu, a 1 przed zdarzeniem, wiec nie ma żadnego bledu w dokumentacji
#6
Napisano 22.06.2011 09:30
Do tego logicznie myśląc, te 0 nie musi oznaczać, że to będzie po, przecież 1 = true, czyli równie dobrze można by to zinterpretować tak jak w tamtym temacie przytaknął mi (nie napisał, że źle napisałem) R3X. Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post, oraz post, który podałem Ham_TakeDamage - jak używać...? - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2 wyraźnie tam napisałem
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
jest "Post" w nazwie funkcji, czyli te "po".
Dodano 22 czerwiec 2011 - 11:10:
Ogólnie chyba jednak jest ten błąd w dokumentacji.
Plugin do testu
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HAM"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn2", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPre", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza2", 1);
}
public cl_spawn(id)
client_print(id, print_chat, "Spawn bez 1");
public cl_spawn2(id)
client_print(id, print_chat, "Spawn z 1");
public ObrazeniaPost(id)
client_print(id, print_chat, "Obrazenia bez 1");
public ObrazeniaPre(id)
client_print(id, print_chat, "Obrazenia z 1");
public SmiercGracza(id)
client_print(id, print_chat, "Smierc bez 1");
public SmiercGracza2(id)
client_print(id, print_chat, "Smierc z 1");
I zawsze pierwsze na chacie wyświetla się spawn/obrazenia/smierc bez 1 ;]
No chyba że kolejność wyświetlania, nie ma wpływu na to, kiedy dana funkcja się wykonuje...
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 22.06.2011 11:47
* @param post Whether or not to forward this in post.
Czyli w dokumentacji jest faktycznie błąd.
Bez 1 czyli Post == 0 czyli Pre.I zawsze pierwsze na chacie wyświetla się spawn/obrazenia/smierc bez 1 ;]
#8
Napisano 22.06.2011 11:53
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 0);
Skoro dokumentacja poprawiona, to można zamknąć.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 22.06.2011 11:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych