Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd w dokumentacji?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.06.2011 09:35

Witam. Nie wiem czy dobry dział, ale chyba znalazłem błąd w dokumentacji, a dokładniej chodzi o Dokumentacja AMXX.pl: HamSandwich >> hamsandwich > RegisterHam i ostatni parametr w "RegisterHam". Według dokumentacji, gdy damy tam 0, to funkcja wykona się po zdarzeniu, a gdy 1 - przed. Jakiś czas temu napisałem temat dotyczący rejestrowania obrażeń przez "hamsandwich", no i patrząc na posty w temacie -> Ham_TakeDamage - jak używać...? - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2 jest dokładnie na odwrót niż w dokumentacji. Gdzie jest błąd?

Użytkownik sebul edytował ten post 20.06.2011 09:35

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 469
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.06.2011 00:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.06.2011 06:37

Zerknij tutaj :
http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=1180

Bo to oficjalna angielska dokumentacja
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.06.2011 07:48

Ale tam nie ma nic o tym przed, czy po zdarzeniu... Oczywiście chodzi mi o dokumentację tutaj na forum, czy aby ona jest dobrze opisana ("RegisterHam").
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 22.06.2011 09:06

Wszystko jest :)

Ten parametr "RegisterHam ( Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0 )"
Post(ang.) - po, czyli 0 oznacza wykonanie funkcji po zdarzeniu, a 1 przed zdarzeniem, wiec nie ma żadnego bledu w dokumentacji Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.06.2011 09:30

Ale nie musisz mi tłumaczyć co oznacza post :o
Do tego logicznie myśląc, te 0 nie musi oznaczać, że to będzie po, przecież 1 = true, czyli równie dobrze można by to zinterpretować tak jak w tamtym temacie przytaknął mi (nie napisał, że źle napisałem) R3X. Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post, oraz post, który podałem Ham_TakeDamage - jak używać...? - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2 wyraźnie tam napisałem
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);

jest "Post" w nazwie funkcji, czyli te "po".

Dodano 22 czerwiec 2011 - 11:10:
Ogólnie chyba jednak jest ten błąd w dokumentacji.
Plugin do testu
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HAM"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn2", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPre", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza2", 1);
}

public cl_spawn(id)
client_print(id, print_chat, "Spawn bez 1");

public cl_spawn2(id)
client_print(id, print_chat, "Spawn z 1");

public ObrazeniaPost(id)
client_print(id, print_chat, "Obrazenia bez 1");

public ObrazeniaPre(id)
client_print(id, print_chat, "Obrazenia z 1");

public SmiercGracza(id)
client_print(id, print_chat, "Smierc bez 1");

public SmiercGracza2(id)
client_print(id, print_chat, "Smierc z 1");

I zawsze pierwsze na chacie wyświetla się spawn/obrazenia/smierc bez 1 ;]
No chyba że kolejność wyświetlania, nie ma wpływu na to, kiedy dana funkcja się wykonuje...
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 22.06.2011 11:47

Jeśli parametr post jest 1 wtedy funkcja powinna wykonać się po obliczeniach, jeśli 0 to przed.

* @param post Whether or not to forward this in post.


Czyli w dokumentacji jest faktycznie błąd.

I zawsze pierwsze na chacie wyświetla się spawn/obrazenia/smierc bez 1 ;]

Bez 1 czyli Post == 0 czyli Pre.
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.06.2011 11:53

No tak, bez 1, to tak samo jakbym napisał
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 0);

Skoro dokumentacja poprawiona, to można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 22.06.2011 11:57

Aha, sorry nie zrozumiałem za pierwszym razemDołączona grafika Zwracam honor
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych