Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Model FireballaxD

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 n0ize xD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 19.06.2011 20:18

Szukam modelu z fireballem z diablomoda ! Albo jakiś kod by można było podmienić normalną, zwykłą rakiete na fireballa z diablo !!!

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.06.2011 20:38

Pobierz diablo, wejdź w sprites i szukaj frazy fireball.
  • +
  • -
  • 0

#3 n0ize xD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 19.06.2011 20:48

Nie... Wcale na to nie wpadlem

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

Tam tego nie ma !

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 19.06.2011 20:54

Dodaj do zmiennych globalnych:
new sprite_beam;

Do plugin_precache:
sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr") 

W publicu StworzRakiete, po:
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

Dopisz:
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64)

I po:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

Dopisz:
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
write_byte(22)
write_short(Ent)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()

  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.06.2011 20:58

Więc jest to w standardzie HL.
  • +
  • -
  • 0

#6 n0ize xD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 20.06.2011 07:01

Dzięki, ale zamiast tego białego światła leci nadal rakieta, ale bynajmniej połowe zrobiłeś bo leci światło czerwone za rakietą ;d





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych