Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja pod "impulse 201"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.06.2011 10:37

Witam. Da się zrobić aby funkcja odpalała się pod "impulse 201" - spray logo standardowo: t lub "radio3" - komendy radiowe (standardowo: c)
Potrzebne mi to do Cod'a bo chcę zrobić oddzielnie moce klasowe i oddzielnie moce itemów.

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.06.2011 10:57

żeby złapać radio3 wystarczy
register_clcmd("radio3", "cmdRadio");

co do impulsu to w <engine> jest register_impulse(), a w fakemecie jest FM_CmdStart
  • +
  • -
  • 1

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.06.2011 14:16

Czyli jak tak zrobie to funkcja cmdRadio odpali sie gdy gracz wcisnie radio3?
Mógłbyś mi opisać bardziej ten impulse bo by bardziej mi się przydał.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.06.2011 20:10

Radio i impuls 201 złapany modułem engine
Spoiler


Impuls 100 złapany fakemeta masz w przykładowym kodzie, wystarczyłoby zamienić te 100 na 201
Dokumentacja AMXX.pl: Fakemeta >> fakemeta > get_uc
  • +
  • -
  • 1

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 20.06.2011 13:00

Tyle chciałem wiedzieć. Dzięki, zobaczymy czy zadziała.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych