Witam. Robiłem frakcje stąd: [CoD Stary] Dodawanie frakcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Może mi tu ktoś napisać jak zrobić takie same opisy dla klas, czyli, że grupuje je także do frakcji.
Dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Opisy klas do Frakcji
Temat rozp. Sniper Elite, 19.06.2011 08:42
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 20.06.2011 18:56
Hmmm no to tak dam ci mój kod mam nadzieje że będziesz umiał edytować.
Oczywiście zmieniasz na własne potrzeby.
To ci zrobi osobne menu nie wiem jak dodać grupowania spróbuj sizeofem się pobawić. Choć nie wiem czy to odpali bo w Diablo masz osobne publiki do opisów a w Codzie masz w tablicy
public show_menu_klasy(id) { new menu = menu_create("Frakcja", "menu_he") menu_additem(menu, "\rBohaterowie") menu_additem(menu, "\yPotwory") menu_display(id, menu) } public menu_he(id, menu, item) { if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: bohaterowie(id) case 1: potwory(id) } return PLUGIN_HANDLED } public bohaterowie(id) { new text[513] format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { mag(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { mnich(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { zabojca(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { Lowca(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public potwory(id) { new menu = menu_create("Potwory", "potwory_he") menu_additem(menu, "Hefasto") menu_additem(menu, "Andariel") menu_display(id, menu) } public potwory_he(id, menu, item) { if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { Hefasto_opis(id) } case 1: { Andariel_opis(id) } } return PLUGIN_HANDLED }
Oczywiście zmieniasz na własne potrzeby.
To ci zrobi osobne menu nie wiem jak dodać grupowania spróbuj sizeofem się pobawić. Choć nie wiem czy to odpali bo w Diablo masz osobne publiki do opisów a w Codzie masz w tablicy
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 20.06.2011 18:58
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych