Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opisy klas do Frakcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.06.2011 08:42

Witam. Robiłem frakcje stąd: [CoD Stary] Dodawanie frakcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Może mi tu ktoś napisać jak zrobić takie same opisy dla klas, czyli, że grupuje je także do frakcji.

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 20.06.2011 18:56

Hmmm no to tak dam ci mój kod mam nadzieje że będziesz umiał edytować.
public show_menu_klasy(id)
{
	new menu = menu_create("Frakcja", "menu_he")
	menu_additem(menu, "\rBohaterowie")
	menu_additem(menu, "\yPotwory")
	menu_display(id, menu)
}
public menu_he(id, menu, item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		bohaterowie(id)
		case 1:
		potwory(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public bohaterowie(id)
{
	new text[513]
	
	format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 
	
	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			mag(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			mnich(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			zabojca(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public potwory(id)
{
	new menu = menu_create("Potwory", "potwory_he")
	menu_additem(menu, "Hefasto")
	menu_additem(menu, "Andariel")
	menu_display(id, menu)
}
public potwory_he(id, menu, item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Hefasto_opis(id)
		}
		case 1:
		{
			Andariel_opis(id)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


Oczywiście zmieniasz na własne potrzeby.
To ci zrobi osobne menu nie wiem jak dodać grupowania spróbuj sizeofem się pobawić. Choć nie wiem czy to odpali bo w Diablo masz osobne publiki do opisów a w Codzie masz w tablicy

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 20.06.2011 18:58

  • +
  • -
  • 2
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 24.06.2011 19:47

Już sam zrobiłem, ale dzięki.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych