Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Detektor najbliższego przeciwnikaPrzydatny na HNS/JAILBREAK


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2011 00:39

Detektor v0.1
by diablix

Dołączona grafika

Stary plugin, wykrywa najbliższego przeciwnika i pokazuje nam do niego dystans. Plugin głównie przeznaczony dla serwerów HNS i/bądź JAILBREAK.
Gdy pozostanie ostatni terrorysta, dostaje beacon (pykająca otoczka) aby CT go mogło łatwiej zlokalizować :)

Dołączona grafika

  • say /radar
  • say /detektor

Włącza/Wyłącza detektor dla danego gracza

Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik diablix edytował ten post 07.07.2011 10:46

  • +
  • -
  • 4

#2 ee?:>

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.06.2011 16:57

Dałoby radę bez tego 'Gdy pozostanie ostatni terrorysta, dostaje beacon (pykająca otoczka) aby CT go mogło łatwiej zlokalizować :)'

Tylko to ile metrów do najbliższego przeciwnika ?
  • +
  • -
  • 0
Jeśli pomogłem daj Dołączona grafika

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2011 18:14

Plugin bez beaconu w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.06.2011 18:21

Można też z tego zrobić perk do coda :)
  • +
  • -
  • 0

#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.06.2011 19:08

Dzięki Diablix, czekałem aż to wrzucisz :>
  • +
  • -
  • 0

#6 ErroR'S

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 29.06.2011 21:37

A jak wylaczyc przy tym ten dzwiek pikajacy bo to jest wkurzajace
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2011 22:00

A jak wylaczyc przy tym ten dzwiek pikajacy bo to jest wkurzajace


Post numer #3

Usuń:

new const g_sSound[] = "radar/detector.wav";

engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sSound);

emit_sound(index, CHAN_ITEM, g_sSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


  • +
  • -
  • 0

#8 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 05.07.2011 07:10

mam pytanie mozna ustawic detektor tak aby dzialal dopiero gdy wrog jest w odleglosci np. 30metrow
  • +
  • -
  • 0

#9 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.07.2011 23:06

mam pytanie mozna ustawic detektor tak aby dzialal dopiero gdy wrog jest w odleglosci np. 30metrow

Zapewne w tej lini zmienia się odległość

if(flRange > 2000.0) return 1;

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#10 xKillers

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 07.07.2011 09:34

L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "detektor.amxx")
L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX]    [0] detektor.sma::fm_entity_range (line 109)
L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX]    [1] detektor.sma::fwPreThink (line 42)
L 07/07/2011 - 10:20:30: [FAKEMETA] Invalid entity

Napraw logi

#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 10:46

Poprawka

  • Dodanie niezbędnego warunku
  • Naprawienie logów

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych