Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na czym polega read_data?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 18.06.2011 21:41

Witam, mam pytanie. Mianowicie za co dokładnie odpowiada read_data? Ciężko się zorientować niestety.

Zazwyczaj jest to:


new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)


Aczkolwiek spotkałem się nie raz z zupełnie innymi określeniami dla tych cyferek, np.

new damage = read_data(2)
new ammo = read_data(3) // Ilosc ammo w magazynku czy coś takiego
new weapon = read_data(2)


Więc na jakiej zasadzie działa read_data, skoro ta sama cyfra może oznaczać zupełnie inne "rzeczy"?
  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2011 22:00

W każdym wydarzeniu read_data oznacza co innego - nie ma określonej funkcji
  • +
  • -
  • 1

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.06.2011 23:18

Każdy 'event' tzn. wydarzenie, posiada własny read_data. Dla każdego jest to coś innego.
  • +
  • -
  • 0

#4 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2011 00:32

Dzięki temu można odczytać pewne dane dostępne z wspomnianych eventów.
Jak podkreślili inni odnoszą się ode do różnych rzeczy.

Np. 1 przytoczony to event o śmierci gracza (DeathMsg), stąd idzie wydobyć ID zabójcy, ofiary, czy był to HS. Aby to się dowiedzieć wystarczy sprawdzić dokumentacje o tej funkcji, wygooglować (jest poradnik ładny o eventach na amxx.pl), zapytać.
Mam nadzieję, że coś pomogłem.
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych