Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

klasa/item Podnoszenie broni, problem

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 18:46

Witam

Mam problem z itemem i klasą, podnoszenie broni.

zrobiłem coś takiego

public DotykBroni(weapon,id)
{
	new model[23];
	entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
	if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl") || klasa_gracza[id] == Champion || if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

są errory i warningi

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(2079) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(2079 -- 2080) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(2080) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(2081) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(2081) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

a jak zrobie:

jak to naprawić?

Pozdrawiam

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.06.2011 20:08

public DotykBroni(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl") || klasa_gracza[id] == Champion || (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych