Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu co podmienia model gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 08:05

Witam

Mógłby mi ktoś przerobić ten plugin żeby podmieniał modele dla wszystkich graczy a nie tylko dla adminów.
Dam +

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_te")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Pozdrawiam

#2 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 18.06.2011 08:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {

new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "admin_te")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "admin_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik stepdub edytował ten post 18.06.2011 08:27

  • +
  • -
  • 1

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 08:30

dam ci + jak wyeliminujesz tego warninga

models.sma(31) : warning 217: loose indentation
Header size:            324 bytes
Code size:              536 bytes
Data size:              580 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   17824 bytes

1 Warning.
Done.


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.06.2011 08:34

A w czym ci on przeszkadza? Nie wpływa na poprawne działanie pluginu.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "admin_te")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "admin_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#5 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 08:36

ok Dzięki:)

Dodano 18 czerwiec 2011 - 08:56:
to będzie działać?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/cod/gignk/gign.mdl")
        precache_model("models/player/cod/gignk/urban.mdl")
        precache_model("models/player/cod/gignk/gsg9.mdl")
        precache_model("models/player/cod/gignk/sas.mdl")
        precache_model("models/player/cod/gignk/sasT.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/guerilla.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/terror.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/guerillaT.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/leet.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/leetT.mdl")
        precache_model("models/player/cod/leett/ARCTIC.mdl")
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) 
{
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
        if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                cs_set_user_model(id, "leett")
        }
        else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                cs_set_user_model(id, "gignk")
        }
        else {
                cs_reset_user_model(id)
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}


#6 Randyorton.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 18.06.2011 09:14

@up:
To nie zadziała do podmieniania modeli u graczy masz tu

Players Models 1.3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 09:18

tamten mi też nie działa;/ albo źle cvary ustawiłem
Proszę o ich ustawienie

// zamien domyslny skin
"domyslnanazwa" "nowanazwa"

// ustaw skin na SeamID albo dla botów
"STEAM_0:1:23456789" "terrorist_model" "ct_model"
"BOT" "terrorist_model" "ct_model"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych