Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Questy z DiabloModaZapraszamy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Randyorton.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 17.06.2011 14:31

Witam chciałem dodać questy z DiabloModa do Call Of Duty i mam 3 błędy przy kompilacji


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(775) : error 017: undefined symbol "LukkiLaggerow"
QTM_CodMod.sma(3678) : warning 203: symbol is never used: ""
QTM_CodMod.sma(3678) : warning 203: symbol is never used: "questy_zabil"

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 17.06.2011 14:50

Tak na prawde, to tych errorów tak czy siak będzie więcej, bo przy każdej klasie :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Randyorton.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 17.06.2011 14:58

No to może wiesz jak przerobic ten plugin aby zadziałał on na Starym CoDzie?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Questy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pusty [b]"

native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])
native cod_set_user_monety(id, wartosc)
native cod_get_user_monety(id)

new bool:ma_quest[33] = false;

new g_vault

new quest1=0
new quest2=0
new quest3=0

public plugin_init() {
register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_clcmd("Say /q", "Menu_Questow")

g_vault = nvault_open("Questy");
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

new skryto = cod_get_classid("Profesjonalny Skrytobujca(Premium)")
new strzelec = cod_get_classid("Strzelec Wyborowy")
new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == skryto && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Skrytobujcow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == strzelec && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Strzelcow Wyborowych", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)
}
}
}
SprawdzQuest(kid)
}
public Menu_Questow(id)
{
new tytul[25]
format(tytul, 24, "Wybierz Quest");
new menu = menu_create("Wybierz Quest", "Questy_he");
menu_additem(menu, "\ Zabij 10 Skrytobujcow[1500 expa i 25 monety]");
menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 2300expai 30monet]");
menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[4000expa i 20monet]");
menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-40monet]");
menu_display(id, menu)
}

public Questy_he(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest1 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Skrytobujcow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 1:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest2 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Strzelcow Wyborowych")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 2:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public SprawdzQuest(id)
{
new monety = cod_get_user_monety(id)
new xp = cod_get_user_xp(id)
if(quest1 == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 1500expa i 25monet")
quest1 = 0
cod_set_user_monety(id, monety+25);
cod_set_user_xp(id, xp+1500)
}
if(quest2 == 20)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 2500expa i 30monet")
quest2 = 0
cod_set_user_monety(id, monety+30);
cod_set_user_xp(id, xp+2500)

}
if(quest3 == 30)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 4000expa i 20monet")
quest3 = 0
cod_set_user_monety(id, monety+20);
cod_set_user_xp(id, xp+4000)
}
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych