Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czerwona poświata dla TT a niebieska dla CT VIP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shak33

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 16.06.2011 20:56

Witam, czy może ktoś z was zna plugin który vipa z CT robi mu poświatę na niebiesko taką jak jest przy protection spawn i czerwoną dla TT.
Żeby ta poświata była trwała.
Pozdrawiam :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.06.2011 23:13


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

new const gPluginName[] = "Poswiata";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
}
else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
}

return HAM_IGNORED;
}


Prosze ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Shak33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 17.06.2011 00:51

Przepraszam zapomniałem napisać o fladze...
Tak więc dziękuje za ten plugin ale jeszcze pytanie do niego, czy aby poświata ta była dla Admina wystarczy zmienić to na to:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define FLAG ADMIN_LEVEL_H

new const gPluginName[] = "Poswiata";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
}
else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
}

return HAM_IGNORED;
}


tak więc skompilowałem to na amxmodx.org bo tutaj pokazywał się błąd:
"Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

include/xs.inc(119) : fatal error 110: assertion failed: 0


Compilation aborted.
1 Error."

na amxmodx.org skompilowało bezbłędnie no ale poświaty nie ma. Jest tylko przez 10 sekund ta z protection spawn dla wszystkich i później już tej dla Admina z H nie ma.

Użytkownik Shak33 edytował ten post 17.06.2011 01:09

  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.06.2011 13:49


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define FLAG ADMIN_LEVEL_H

new const gPluginName[] = "Poswiata";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
}
else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych