Witam!
Tak jak w temacie: mam dwa pytania dotyczące nowego cod moda a dokładniej - wytrzymałości i kondycji.
Mam problem bo mam serwer z 4001 lvlem i niedługo zmienię na max lvl 2001. No ale już teraz istnieje problem ze skutecznością tych dwóch statystyk. Otóż, wystarczy że ktoś doda 200 punktów statystyk do wytrzymałości i 400 punktów do kondycji i biega się jak opętany i wchodzi tylko połowa obrażeń z broni. Właśnie nie wiem jak zmienić żeby trzeba było mieć około 1000 wytrzymałości żeby połowę obrażeń wchodziła i około 1000 kondycji żeby tak szybko biegać.
Proszę o pomoc i oczywiście za nią dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.06.2011 19:52
#2
Napisano 15.06.2011 20:15
moim zdaniem w tych linniach powinno się to zmieniać z
na
spróbuj bo w swoim qtm nie znalazłem nic powiązanego z cyframi do zmieniania wartości
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1))
na
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 0.5));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 0.5))
spróbuj bo w swoim qtm nie znalazłem nic powiązanego z cyframi do zmieniania wartości
#3
Napisano 15.06.2011 20:31
bilibs, nie próbuj tego sposobu, na pewno nie zadziała.
W fukncij ZastosujAtrybuty, zmieniasz te dane.
Zmień mnożnik (1.3) na mniejszy (0.6?)
Tak samo w redukcji z 0.7 na 0.4 czy coś takiego.
W fukncij ZastosujAtrybuty, zmieniasz te dane.
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
Zmień mnożnik (1.3) na mniejszy (0.6?)
Tak samo w redukcji z 0.7 na 0.4 czy coś takiego.
#4
Napisano 15.06.2011 20:33
Zrobilbym nieco inaczej
Poszukaj public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
i zmien
na
Reszte robisz wg upodoban:p
Poszukaj public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
i zmien
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
na
if(wytrzymalosc_gracza[id] = 1000)
Reszte robisz wg upodoban:p
Użytkownik master. edytował ten post 15.06.2011 20:34
#5
Napisano 15.06.2011 20:36
To nic nie da zbytnio. Zmieni tylko max ilość statystyki na 1000...
#6
Napisano 15.06.2011 20:40
Tez prawda:)
Ale zobacz przy max lvl 2001 jest 4002 pkt do rozdania. Tak? No wiec chodzi mi o to aby dal po 200(czy tam ile chce) w wytrzymalosc i kondyche a reszte po polwie do inteligencji i hp:p
Ale zobacz przy max lvl 2001 jest 4002 pkt do rozdania. Tak? No wiec chodzi mi o to aby dal po 200(czy tam ile chce) w wytrzymalosc i kondyche a reszte po polwie do inteligencji i hp:p
#7
Napisano 15.06.2011 20:56
Dobra Nomaf z tego co widzę to masz rację i z góry ci plusa daję.
Dziękuję wszystkim bo tego właśnie mi było trzeba
Dziękuję wszystkim bo tego właśnie mi było trzeba
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych