Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przenoszenie Wskrzeszania z Diablo na Cod- problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.06.2011 15:46

Witam. Przenoszę sobie wskrzeszanie z Diablo do Coda i wszystko działa oprócz tego, że po wskrzeszeniu ciało nie znika. Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie to jest?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 15.06.2011 16:06

A po co przenosisz z diablo? Przecież są gotowe funkcje do coda, np tu

Użytkownik góruś edytował ten post 15.06.2011 16:06

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 15.06.2011 16:06

A nie lepiej zrobić tak:

[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#4 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.06.2011 16:41

A jest tam naprawiony ten Bug, że ciała się nie mnożą, bo nigdzie tego wyczytać nie mogłem.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 15.06.2011 17:12

Najlepiej jak sobie na testowym serwerze sprawdzisz ;)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#6 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.06.2011 18:06

Że tak powiem to co on tam dał i to z Diablo to to samo, nie zrobiłem kopii i nie wróce sobie Cod'a mojego, więc powie mi ktoś jak te ciała zlikwidować?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 15.06.2011 18:24


new body = find_dead_body(id)
fm_remove_entity(body)

i

stock find_dead_body(id)
{
static Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)

new ent
static classname[32]
while((ent = fm_find_ent_in_sphere(ent, origin, get_pcvar_float(cvar_revival_dis))) != 0)
{
pev(ent, pev_classname, classname, 31)
if(equali(classname, "fake_corpse") && fm_is_ent_visible(id, ent))
return ent
}
return 0
}


oprócz tego w deathmsg

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)

i to

public task_check_dead_flag(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return

if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id)
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
}

public create_fake_corpse(id)
{
set_pev(id, pev_effects, EF_NODRAW)

static model[32]
cs_get_user_model(id, model, 31)

static player_model[64]
format(player_model, 63, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)

static Float: player_origin[3]
pev(id, pev_origin, player_origin)

static Float:mins[3]
mins[0] = -16.0
mins[1] = -16.0
mins[2] = -34.0

static Float:maxs[3]
maxs[0] = 16.0
maxs[1] = 16.0
maxs[2] = 34.0

if(g_wasducking[id])
{
mins[2] /= 2
maxs[2] /= 2
}

static Float:player_angles[3]
pev(id, pev_angles, player_angles)
player_angles[2] = 0.0

new sequence = pev(id, pev_sequence)

new ent = fm_create_entity("info_target")
if(ent)
{
set_pev(ent, pev_classname, "fake_corpse")
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, player_model)
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, player_origin)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins, maxs)
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_owner, id)
set_pev(ent, pev_angles, player_angles)
set_pev(ent, pev_sequence, sequence)
set_pev(ent, pev_frame, 9999.9)
}
}

Użytkownik góruś edytował ten post 15.06.2011 18:26

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#8 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.06.2011 20:26

Mam to wszystko tylko nie wiem gdzie to dać:

new body = find_dead_body(id)
fm_remove_entity(body)

Dodano 16 czerwiec 2011 - 14:00:
Wie ktoś jak wymusić tę komendę na każdym graczu:

cl_corpsestay "1"

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych