Do poprawnego działania potrzebujemy biblioteki chr_engine czyli wrzucamy ją do naszego kompilatora oraz w .sma includujemy
#include <chr_engine>
Na początek deklarujemy nad
new bool:freeze_ended
to
new bool:esp[33]
następnie w plugin_init dodajemy nad register_plugin
to
register_forward(FM_PlayerPreThink,"FM_PreThink")
w casie itemu dodajemy
esp[id]=true
czyli np.
case 178:
{
player_item_name[id] = "Wallhack goru$'a"
esp[id]=true
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz wh", player_item_name[id]);
}
i na koniec waszego sma wklejamy
public FM_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
static Float:origin[3], players[32], num, num2, team
team = get_user_team(id)
arrayset(players,0,32)
if(esp[id]=true)
{
pev(id,pev_origin,origin)
get_players_distance(origin,players,num,"a")
static Float:hudpos[2]
static Float:distance
static Float:origin2[3]
num2=0
for(new i=0;i<num;i++)
{
if(players[i] && get_user_team(players[i])!=team)
{
pev(players[i],pev_origin,origin2)
if(get_hudmessage_locs(id,origin2,hudpos))
{
distance = vector_distance(origin,origin2)
num2++
set_hudmessage(255,0,0,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2)
show_hudmessage(id, "%d",floatround(distance / 10.0))
if(num2==4) break;
}
}
}
}
else
{
esp[id]=false
}
}
}
i to wszystko.
Załączone pliki
Użytkownik góruś edytował ten post 15.06.2011 23:08