Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem count i losowaniu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.06.2011 23:18

elo mam problemik polegajacy na zlym zdefiniowaniu w new count ...

plik sma :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nemesis"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"

new nemesis[33];
new hp_nemesisa;
new hp_nemesis;
new szybkosc_nemesisa;
new grawitacja_nemesisa;
new co_ile_rund;

new const nemek[] = {1, 2}; //1 - Czlowiek 2 - Nemesis

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

/////////////////////////////////////
////////////////CVARY////////////////
/////////////////////////////////////

co_ile_rund = register_cvar("nemesis_runds", "5") ;
hp_nemesisa = register_cvar("nemesis_health", "50000");
grawitacja_nemesisa = register_cvar("nemesis_gravity", "100");
szybkosc_nemesisa = register_cvar("nemesis_speed", "400");

/////////////////////////////////////
////////////////TEKST////////////////
/////////////////////////////////////

set_task(1.0, "Informacje", _, _, _, "b")

/////////////////////////////////////
////////////////EVENTY///////////////
/////////////////////////////////////

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")

/////////////////////////////////////
////////////////INNE/////////////////
/////////////////////////////////////

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage")
}

public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 500");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("player/nemesisek/nemesisek.mdl");
precache_sound("muza_nemesisa/1.wav");
precache_sound("muza_nemesisa/2.wav");

}

public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(nemek == nemek[1])
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
}
}


i jak zrobic event, czy cos zeby losowalo gracza obojetnego i dawalo mu model.



public losuj_gracza(id)
{
....
}


nie wiem czy mam dobrze to:


public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(nemek == nemek[1])
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
}
}


te nemek == nemek[1] czyli te count



logi


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Array must be indexed (variable "nemek") on line 68
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "co_ile_rund" on line 89
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "grawitacja_nemesisa" on line 89
Warning: Symbol is never used: "hp_nemesis" on line 89
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "hp_nemesisa" on line 89
Warning: Symbol is never used: "nemesis" on line 89
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "szybkosc_nemesisa" on line 89

1 Error.
Could not locate output file D:\Documents and Settings\strikerek\Pulpit\Pluginy\nemesis.amx (compile failed).

Użytkownik grs4 edytował ten post 14.06.2011 23:19


#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.06.2011 10:05

Nie jestem pewien ale oto Ci chyba chodzi.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nemesis"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"

new nemesis[33],
hp_nemesisa,
hp_nemesis,
szybkosc_nemesisa,
grawitacja_nemesisa,
co_ile_rund,
bool:g_zombie[32];

new const nemek[] = {1, 2}; //1 - Czlowiek 2 - Nemesis

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

/////////////////////////////////////
////////////////CVARY////////////////
/////////////////////////////////////

co_ile_rund = register_cvar("nemesis_runds", "5") ;
hp_nemesisa = register_cvar("nemesis_health", "50000");
grawitacja_nemesisa = register_cvar("nemesis_gravity", "100");
szybkosc_nemesisa = register_cvar("nemesis_speed", "400");

/////////////////////////////////////
////////////////TEKST////////////////
/////////////////////////////////////

set_task(1.0, "Informacje", _, _, _, "b")

/////////////////////////////////////
////////////////EVENTY///////////////
/////////////////////////////////////

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")

/////////////////////////////////////
////////////////INNE/////////////////
/////////////////////////////////////

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage")
}

public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 500");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("player/nemesisek/nemesisek.mdl");
precache_sound("muza_nemesisa/1.wav");
precache_sound("muza_nemesisa/2.wav");

}

public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(g_zombie[attacker])
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, 250.0)
}
}
}
// Funkcja Losujaca
public PoczatekRundy()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum, "ch");
new iTT = iPlayers[random_num(0, iNum - 1)];
g_zombie[iTT] = true
}


  • +
  • -
  • 1

#3 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.06.2011 18:41

a jak zrobic zeby co ilosc_rund(cvar) losowalo?


co_ile_rund = register_cvar("nemesis_runds", "5");



dobra wylosowalo i jak dodac tej osobie ktora zostala wylosowania model?

Zeby ta osoba doszla do TT a reszta do CT?

Użytkownik grs4 edytował ten post 15.06.2011 18:44


#4 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.06.2011 20:48

refresh

#5 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2011 14:01

dobra wylosowalo i jak dodac tej osobie ktora zostala wylosowania model?

Zeby ta osoba doszla do TT a reszta do CT?

Nie rozumiem?
Ta osoba, co została wylosowana dostaje model i przenosi Go do TT?

#6 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.06.2011 19:53

tak a reszte do CT zeby TT i CT nie moglo sie atakowac tak jak na zombie plague!

#7 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.06.2011 16:06

To pomoze nam ktos ?
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych