L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx") L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_footsteps") L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] [0] a1_157488.sma::UsunPrzedmiot (line 2168) L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] [1] a1_157488.sma::client_connect (line 1331)
public UsunPrzedmiot(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43) ilosc_skokow_gracza[id] -= 3; informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(klasa_gracza[id] != aaaaa) set_user_footsteps(id, 0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ZmienUbranie(id, 1); }
public client_connect(id) { //resetuje umiejetnosci klasa_gracza[id] = 0; poziom_gracza[id] = 0; doswiadczenie_gracza[id] = 0; punkty_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; inteligencja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0; szybkosc_gracza[id] = 0.0; get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES); remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); //resetuje przedmioty UsunPrzedmiot(id); }
Dodano 15 czerwiec 2011 - 14:17:
Pomoże ktoś??
Dodano 15 czerwiec 2011 - 21:13:
Znalazłem nowy bład
L 06/15/2011 - 21:37:33: Invalid weapon id 32 L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx") L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX] [0] a1_157488.sma::Odrodzenie (line 815)
new weaponname[33]; get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32); give_item(id, weaponname);
Dodano 16 czerwiec 2011 - 17:30:
Kolejny error
L 06/16/2011 - 18:41:52: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 06/16/2011 - 18:41:52: [AMXX] [0] a1_157488.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2641)
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item) { if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odjaleziono rzadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0]) { client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot."); return PLUGIN_CONTINUE; } dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]); informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]); UsunPrzedmiot(id); return PLUGIN_CONTINUE; }