Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z hudem klasa itp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duum

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2011 14:50

Witam mam mały problem. Edytowałem cod moda i po edycji nie wyswietla sie lvl , klasa itp.
Bardzo proszę o pomoc o to logi:

L 06/14/2011 - 15:57:11: HudSyncObject -1 is invalid
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_157365.sma::PokazInformacje (line 2419)
L 06/14/2011 - 15:57:11: HudSyncObject -1 is invalid
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_157365.sma::PokazInformacje (line 2419)
L 06/14/2011 - 15:57:11: HudSyncObject -1 is invalid
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_157365.sma::PokazInformacje (line 2414)
L 06/14/2011 - 15:57:11: HudSyncObject -1 is invalid
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_157365.sma::PokazInformacje (line 2419)
L 06/14/2011 - 15:57:11: HudSyncObject -1 is invalid
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 06/14/2011 - 15:57:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_157365.sma::PokazInformacje (line 2414)

tutaj kod:
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Witaj w Cod By Duum]^n[Sparownia.eu]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 14.06.2011 15:00

Podmień i sprawdź.

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Witaj w Cod By Duum]^n[Sparownia.eu]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.06.2011 15:00

Daj całe .sma.
  • +
  • -
  • 1

#4 Duum

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2011 15:07

sma poszlo na pw

Dodano 14 czerwiec 2011 - 15:17:
a sposob RPS.Sharka nie dziala ;/

Dodano 14 czerwiec 2011 - 15:37:
Goliath pomógł wszystko działą można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych