Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie, jak wlaczyc sprawdzanie smierci gracza?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 13.06.2011 09:51

Witam. Nie widzialem dokladnie jak nazwac temat, wiech machnalem taki jak widac. Mam pytanie do questow, plugin dziala menu normalnie sie wybiera, ale gdy np. wybiore jakas misje to moge normalnie wybrac kolejna, a funkcja anuluj wogóle. nie dziala. Nie dodaje tez expa gdy niby zabije tych 2 komandosow.
Zapis na nvault jest nie konieczny, questy moga dzialac przez jedna mape, ale maja dzialac.

Nizej kod, bez menu, zeby ktos tego nie zlozyl w calosc ^.^

case 2:
{
if(ma_quest[id] == false) /// urywek questy_he
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Snajperow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sprawdzquest(id) //// cala funkcja sprawdzania_questow.
{
new monety = cs_get_user_money(id)
if(quest1 == 2)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 8000expa i 200$")
quest1 = 0
cs_set_user_money(id, monety+200)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 8000);
}
if(quest2 == 4)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 15000expa i 300$")
quest2 = 0
cs_set_user_money(id, monety+300);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 15000);

}
if(quest3 == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 20000expa i 500$")
quest3 = 0
cs_set_user_money(id, monety+500);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 20000);
}
}


A tak wyglada DeathMsg
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // ten co zabija

new vid = read_data(2) // ten co pada

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63)

new komandos = cod_get_classid("Komandos")
new marynarz = cod_get_classid("Marynarz")
new snajper = cod_get_classid("Snajper")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)
{
quest1+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == marynarz && quest2 == 1)
{
quest2+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Marynarzow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == snajper && quest3 == 1)
{
quest3+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Snajperow", quest3)
}

}
}
sprawdzquest(vid)
}

Użytkownik V3ko edytował ten post 13.06.2011 09:52

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.06.2011 11:00

Zrób taki deathMSG
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // ten co zabija

new vid = read_data(2) // ten co pada

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63)

new komandos = cod_get_classid("Komandos")
new marynarz = cod_get_classid("Marynarz")
new snajper = cod_get_classid("Snajper")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == marynarz && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Marynarzow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == snajper && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Snajperow", quest3)
}

}
}
sprawdzquest(vid)
}


Pamiętaj zmienna++ , a nie zmienna+
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych