Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spadaochron nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 +chemik+

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 17:45

Mam problem bo nie dziala mi spadochron, pobrałem go stąd http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2203 i do amxx.cfg dodałem
parachute_fallspeed "100"
parachute_cost "1000"
amx_parachute @all
sv_parachute 1

i gdy wpisuję w say/buy_parachute to nic sie nie dzieje :/
  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 29.12.2008 17:47

amx_parachute @all


to jak chcesz kupić jak podałeś komende zeby dało każdemu za free ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Joker!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
Offline

Napisano 29.12.2008 17:48

No racja dlatego teraz wystarczy wcisnąć podczas lotu E
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.12.2008 17:49

+chemik+, sprawdź logs O:)

#5 +chemik+

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 17:49

no taaa...ok sorrki ale rozumiem ze od razu powienienem miec spadochron a nie mam
wciskałem E i ni chu chu
logi->?? e zielony jestem ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 Joker!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
Offline

Napisano 29.12.2008 17:51

Hmm w takim razie usuń "" czasami pomaga

parachute_fallspeed 100
parachute_cost 1000
amx_parachute @all
sv_parachute 1

I zaraz ci umieszczę inny spadochron którego nie trzeba kupować
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.12.2008 17:53

Hmm w takim razie usuń "" czasami pomaga

Nie ma to znaczenia większego. Pokaż logi i zobacz w amxmodmenu czy plugin działa.

#8 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.12.2008 17:53

a dopisałeś w plugins.ini
spadochron.amxx

masz tu ale musisz kupić :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=685

#9 Joker!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
Offline

Napisano 29.12.2008 17:56

Zróbmy inaczej proszę oto plugin:

Cvary


sv_parachute 1 /// 1-Włączony 0-Wyłączony
parachute_fallspeed 100 - szybkosc lotu



Plugin


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new gCStrike = 0
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

#define PARACHUTE_LEVEL ADMIN_LEVEL_A

public plugin_init()
{
    register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181")
    pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
    pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
    pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

    if (cstrike_running()) gCStrike = true

    if (gCStrike) {

        register_concmd("amx_parachute", "admin_give_parachute", PARACHUTE_LEVEL, "<nick, #userid or @team>" )
    }

    register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
    register_event("ResetHUD", "start", "b")
    register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

    //Setup jtp10181 CVAR
    new cvarString[256], shortName[16]
    copy(shortName,15,"chute")

    register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
    get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

    if (strlen(cvarString) == 0) {
        formatex(cvarString,255,shortName)
        set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
    }
    else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
        format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
        set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
    }
}

public plugin_natives()
{
    set_module_filter("module_filter")
    set_native_filter("native_filter")
}

public module_filter(const module[])
{
    if (!cstrike_running() && equali(module, "cstrike")) {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public native_filter(const name[], index, trap)
{
    if (!trap) return PLUGIN_HANDLED

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/parachute.mdl")
}

public client_connect(id)
{
    parachute_reset(id)
}

public client_disconnect(id)
{
    parachute_reset(id)
}

public death_event()
{
    new id = read_data(2)
    parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
    if(para_ent[id] > 0) {
        if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
            remove_entity(para_ent[id])
        }
    }

    if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)

    has_parachute[id] = false
    para_ent[id] = 0
}

public newSpawn(id)
{
    if(para_ent[id] > 0) {
        remove_entity(para_ent[id])
        set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }

    if (!gCStrike || access(id,PARACHUTE_LEVEL)) {
        has_parachute[id] = true
        //set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
    }
}

public start(id)
{
    server_cmd("amx_parachute @all")
}

public admin_give_parachute(id, level, cid) {

    if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

    if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg[32], name[32], name2[32], authid[35], authid2[35]
    read_argv(1,arg,31)
    get_user_name(id,name,31)
    get_user_authid(id,authid,34)

    if (arg[0]=='@'){
        new players[32], inum
        if (equali("T",arg[1]))        copy(arg[1],31,"TERRORIST")
        if (equali("ALL",arg[1]))    get_players(players,inum)
        else                        get_players(players,inum,"e",arg[1])

        if (inum == 0) {
            return PLUGIN_HANDLED
        }

        for(new a = 0; a < inum; a++) {
            has_parachute[players[a]] = true
        }

    }
    else {

        new player = cmd_target(id,arg,6)
        if (!player) return PLUGIN_HANDLED

        has_parachute[player] = true

        get_user_name(player,name2,31)
        get_user_authid(player,authid2,34)

        }

    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_PreThink(id)
{
    //parachute.mdl animation information
    //0 - deploy - 84 frames
    //1 - idle - 39 frames
    //2 - detach - 29 frames

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
    if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

    new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
    new Float:frame

    new button = get_user_button(id)
    new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
    new flags = get_entity_flags(id)

    if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

        if (get_pcvar_num(pDetach)) {

            if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

            if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
                return
            }

            frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

            if (frame > 254.0) {
                remove_entity(para_ent[id])
                para_ent[id] = 0
            }
        }
        else {
            remove_entity(para_ent[id])
            set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }

        return
    }

    if (button & IN_USE) {

        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        if (velocity[2] < 0.0) {

            if(para_ent[id] <= 0) {
                para_ent[id] = create_entity("info_target")
                if(para_ent[id] > 0) {
                    entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
                    entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                }
            }

            if (para_ent[id] > 0) {

                entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
                entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
                set_user_gravity(id, 0.1)

                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

                if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

                    frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

                    if (frame > 100.0) {
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                    }
                }
            }
        }
        else if (para_ent[id] > 0) {
            remove_entity(para_ent[id])
            set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }
    }
    else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {
        remove_entity(para_ent[id])
        set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#10 +chemik+

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 17:58

W logs mam takie cos:
L 12/30/2008 - 17:20:31: Start of error session.
L 12/30/2008 - 17:20:31: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20081230.log")
L 12/30/2008 - 17:20:31: [AMXX] Plugin file open error (plugin "parachute.amxx")
L 12/30/2008 - 17:25:46: Start of error session.
L 12/30/2008 - 17:25:46: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20081230.log")
L 12/30/2008 - 17:25:46: [AMXX] Plugin file open error (plugin "amx_parachute.amxx")
  • +
  • -
  • 0

#11 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 29.12.2008 17:58

amx_parachute @all


usuń to z amxx.cfg

lub

parachute_cost 1000


ustaw

parachute_cost 0


wtedy możliwe ze będzie za darmo lub bedzie mozna kupić bo sie pomieszało...

logi->?? e zielony jestem


Mod jest zielony :P http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2106

darmowy spadochron: http://amxx.pl/download.php?id=1482
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2008 18:02

[AMXX] Plugin file open error (plugin "amx_parachute.amxx")

czyli nie masz tego plugina w amxmodx/plugins lub jest on niepoprawny :|
  • +
  • -
  • 0

#13 Joker!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
Offline

Napisano 29.12.2008 18:04

Hehehe dobra zaraz ci coś dam
  • +
  • -
  • 0

#14 +chemik+

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 18:04

To musze inny sciagnac
Eee.....the file is deleted from server....
  • +
  • -
  • 0

#15 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.12.2008 18:05

Mafia.^, był pierwszy ale nic.
Masz tu mój darmowy spadochron :

Załączone pliki



#16 +chemik+

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 18:11

Dobra spadochron ściągnołem od friko,

Wpakowalem wszystkie pliki gdzie trzeba,

dopisałem w plugins.ini spadochron.amx,

dopisalem w amxx.cfg :
sv_parachute 1
parachute_fallspeed 100
parachute_cost 0

i..nie działa
NIECH KTOS WEJDZIE NA MOJEGO SERWA :) 83.10.225.12:27022
  • +
  • -
  • 0

#17 Joker!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
Offline

Napisano 29.12.2008 18:14

Masz tutaj gotowy spadochron (Download w załączniku)

Dołączona grafika

Plik Spadochron.amxx wrzuć do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
Do pliku Plugins.ini dopisz na końcu Spadochron.amxx
Cvary wklej do cstrikeaddons/amxmodx/configsamxx.cfg

Dołączona grafika

sv_parachute 1 ;1-Włączony 0-Wyłączony
parachute_fallspeed 100 ;szybkość lotu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.12.2008 18:27

masz tu jeszcze inny który znalazłem, musi działać, bo u minie działa wszystko !

Załączone pliki



#19 +chemik+

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 29.12.2008 18:32

Friko i powiedz co gdzie dopisałes :)
  • +
  • -
  • 0

#20 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.12.2008 18:48

Friko i powiedz co gdzie dopisałes :)


działa ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych