Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

VIP jak zrobic!!!!

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.06.2011 12:13

Sory nie vip tylko NPC tylko jak zmienic nazwe tematu?
A wiec mam takei cus
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_clcmd("onna", "onna")
	register_think("npc_onna","npc_think");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/diabelstatua.mdl")
	precache_model("models/polkakatana.mdl")
}

public onna(id)
{
	
	new Float:origin[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
	
	new ent = create_entity("info_target")
	give_weapon(ent)

	entity_set_origin(ent,origin);
	origin[2] += 300.0
	entity_set_origin(id,origin)
	
	entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0)
	entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0)
	
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_onna");
	entity_set_model(ent,"models/diabelstatua.mdl");
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)
	
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);
	
	new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
	new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
	entity_set_size(ent,mins,maxs)
	
	entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
	entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0)
	entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0);
	
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
	
	drop_to_floor(ent)
	return 1;
}

public give_weapon(ent)
{
	new entWeapon = create_entity("info_target")
	entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")
	
	entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
	entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)
	entity_set_model(entWeapon, "models/polkakatana.mdl") 
}

public npc_think(id)
{
	// Put your think stuff here.
	entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
}


Ten kod mam ze strony: How To: Make a perfect NPC - AlliedModders

Lecz gdzie mam tutaj ustawic wspolzedne tego NPC ?

Użytkownik newax edytował ten post 12.06.2011 13:08

  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.06.2011 12:25

entity_set_origin(id,origin)


Standardowo ustawia w miejscu klienta który go utworzy.
  • +
  • -
  • 0

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.06.2011 13:08

a jak go mam utworzyc jakas komenda czy jak??
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych