W pluginie Challenge nie moge go skompilować bo wskazuję, że jest problem z linijką
#include <celltrie> a takiego include chyba nie mam w include/ bynajmniej go nie widać. a Gdy dopiszę do niego #tryinclude celltrie to zaczyna wywalac 26 błędów.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Include CELLTRIE problem.
Temat rozp. V3ko, 11.06.2011 13:41
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.06.2011 13:41
#2
Napisano 11.06.2011 13:53
a takiego include chyba nie mam w include/ bynajmniej go nie widać
A nie pomyślałeś o tym aby go pobrać?
#3
Napisano 11.06.2011 13:56
Pomyslalem, nie moglem go znależć, przejrzalem do konca temat na amxmodx i znalazlem. Jakby ktos chcial
#if defined _celltrie_included #endinput #endif #define _celltrie_included enum Trie { Invalid_Trie = 0 }; native Trie:TrieCreate(); native TrieClear(Trie:handle); native TrieSetCell(Trie:handle, const key[], any:value); native TrieSetString(Trie:handle, const key[], const value[]); native TrieSetArray(Trie:handle, const key[], const any:buffer[], size); native bool:TrieGetCell(Trie:handle, const key[], &any:value); native bool:TrieGetString(Trie:handle, const key[], output[], outputsize); native bool:TrieGetArray(Trie:handle, const key[], any:output[], outputsize); native bool:TrieDeleteKey(Trie:handle, const key[]); native bool:TrieKeyExists(Trie:handle, const key[]); native TrieDestroy(&Trie:handle);a temat do zamkniecia ;d
#4
Napisano 11.06.2011 14:09
nie moglem go znależć
To co wpisałeś w google?
Drugi wynik w google: Dokumentacja AMXX.pl: celltrie.inc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych