Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kto mi zrobi plugin ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qbasss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:de_westwood
Offline

Napisano 29.12.2008 13:31

Witam wszystkich!

Proszę was o napisanie dla mnie pluginu. Chodzi mi o taki plugin ,który automatycznie daje wszystkim terrorystom czapke. Czapka nazywa sie marihuanatt.mdl.

Dzięki i czekam na szybko odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2008 13:34

Dopiero co taki pisałem tylko że tam jeszcze dla CT była czapka :|
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];
new const czapka_tt[] = "models/marihuanatt.mdl"

public plugin_init() {
    register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
    register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
    g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(czapka_tt)
}

public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
    if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) {
        g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
       
        new user_team = get_user_team(player )
        if (user_team==1) engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_tt);
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Qbasss

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:de_westwood
Offline

Napisano 29.12.2008 16:15

Dzięki wszystko super ale jest 1 problem. Mianowicie gdy przenoszę gracza z TT do CT to czapka zostaje nawet po restarcie. Można coś z tym zrobić ?

DODAJE:

Jak CT przeniosę do TT to wtedy gracz w TT nie ma czapki nawet po restarcie.

[ Dodano: 30-12-2008, 19:06 ]
Hallo ?

[ Dodano: 02-01-2009, 21:58 ]
Więc nie wiesz jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2009 14:39

Spróbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];
new const czapka_tt[] = "models/marihuanatt.mdl"

public plugin_init() {
    register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
    register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
    g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(czapka_tt)
}

public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
	if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ))
	{
		if (!pev_valid(g_bwEnt[player]))
		{
			g_bwEnt[player] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ));
			engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[player], czapka_tt);
		}
		
		if (get_user_team(player)==1)
		{
			set_pev(g_bwEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			set_pev(g_bwEnt[player], pev_aiment, player );
		}
		else 
		{
			set_pev(g_bwEnt[player], pev_movetype, 0);
			set_pev(g_bwEnt[player], pev_aiment, 0);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Qbasss

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:de_westwood
Offline

Napisano 06.01.2009 14:21

Niestety gdy kogos z CT przenosze do TT to gracz przzechodzi bez czapki ale czapka zostaje w tamtym miejscu gdzie w ostatnim czasie byl
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych