Witam wszystkich!
Proszę was o napisanie dla mnie pluginu. Chodzi mi o taki plugin ,który automatycznie daje wszystkim terrorystom czapke. Czapka nazywa sie marihuanatt.mdl.
Dzięki i czekam na szybko odpowiedz.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kto mi zrobi plugin ?
Temat rozp. Qbasss, 29.12.2008 13:31
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2008 13:31
#2
Napisano 29.12.2008 13:34
Dopiero co taki pisałem tylko że tam jeszcze dla CT była czapka
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_Enable; new g_bwEnt[33]; new const czapka_tt[] = "models/marihuanatt.mdl" public plugin_init() { register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" ); register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER); g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(czapka_tt) } public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) { g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player ); new user_team = get_user_team(player ) if (user_team==1) engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_tt); } }
#3
Napisano 29.12.2008 16:15
Dzięki wszystko super ale jest 1 problem. Mianowicie gdy przenoszę gracza z TT do CT to czapka zostaje nawet po restarcie. Można coś z tym zrobić ?
DODAJE:
Jak CT przeniosę do TT to wtedy gracz w TT nie ma czapki nawet po restarcie.
[ Dodano: 30-12-2008, 19:06 ]
Hallo ?
[ Dodano: 02-01-2009, 21:58 ]
Więc nie wiesz jak to zrobić ?
DODAJE:
Jak CT przeniosę do TT to wtedy gracz w TT nie ma czapki nawet po restarcie.
[ Dodano: 30-12-2008, 19:06 ]
Hallo ?
[ Dodano: 02-01-2009, 21:58 ]
Więc nie wiesz jak to zrobić ?
#4
Napisano 03.01.2009 14:39
Spróbuj tego:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_Enable; new g_bwEnt[33]; new const czapka_tt[] = "models/marihuanatt.mdl" public plugin_init() { register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" ); register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER); g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(czapka_tt) } public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player )) { if (!pev_valid(g_bwEnt[player])) { g_bwEnt[player] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" )); engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[player], czapka_tt); } if (get_user_team(player)==1) { set_pev(g_bwEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev(g_bwEnt[player], pev_aiment, player ); } else { set_pev(g_bwEnt[player], pev_movetype, 0); set_pev(g_bwEnt[player], pev_aiment, 0); } } }
#5
Napisano 06.01.2009 14:21
Niestety gdy kogos z CT przenosze do TT to gracz przzechodzi bez czapki ale czapka zostaje w tamtym miejscu gdzie w ostatnim czasie byl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych