Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie "wszedł vip" do pluginu VIP

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Poldek119

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:99
  • Lokalizacja:gda
Offline

Napisano 07.06.2011 12:46

Witam

Czy może mi ktoś dołożyć informację o wejściu vipa na serwer w niżej podanym pluginie.
Oraz czy może mi ktoś powiedzieć jak dodawać vip skoro korzystam a amxbans i mogę dodawać adminów tylko na stronie (czy tam też mam dodawać vip ? jak tak to na jakich uprawnieniach i flagach ?)

#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

#if defined DAMAGE_RECIEVED
        new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
        register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
        mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
        mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
        mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
        health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
        health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
        health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")

        register_event("Damage","Damage","b")
        register_event("DeathMsg","death_msg","a")
        register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
        register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

        maxplayers = get_maxplayers()



        g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
        g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}


public Damage(id)
{
        new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
        if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
        if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
        {
                new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
                if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
                cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
        }
}

public death_msg()
{
        if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public logevent_Round_Start()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            give_item(player, "weapon_hegrenade");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_smokegrenade");
            give_item(player, "item_kevlar");
           give_item(player, "item_assaultsuit");
           give_item(player, "item_thighpack");
        }
    }
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

sma dodaje również w załączniku.
  • +
  • -
  • 0

#2 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.06.2011 13:35

if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)


Dodaj do users.ini

np

"Gracz" "Haslo" "H"

Mozesz zmienic flage w if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) ADMIN_LEVEL_H mozesz dac na jaka chcesz tylko nie cyfry

Dodano 07 czerwiec 2011 - 13:39:

#define DAMAGE_RECIEVED


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new nazwa_gracza_vip[33]
new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")

register_event("Damage","Damage","b")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

maxplayers = get_maxplayers()



g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}


public Damage(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}

public death_msg()
{
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public logevent_Round_Start()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_kevlar");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
}
}
}

public hook_death()
{
// Killer id
nKiller = read_data(1)

if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
// Updating Killer HP
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
return;

nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
// Maximum HP check
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
// Screen fading
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()

}

public client_connect(id)
{
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza_vip, 32)
client_print(0, print_chat, "Na serwer wszedl VIP %s", nazwa_gracza_vip)
}
}










Nie robilem w amxstudio wiec nie wiem czy ebdzie dzialac :D

Użytkownik grs4 edytował ten post 07.06.2011 13:43


#3 Poldek119

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:99
  • Lokalizacja:gda
Offline

Napisano 07.06.2011 14:24

Nie bardzo kumam jak dodać tego vipa

Mam dodac do user.ini np

"POLDEK" "1234" "H"

a jak na steam ?
ip ?


Przy kompilacji wyskakują błędy więc nie wstawie na serwer

Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 14:28

  • +
  • -
  • 0

#4 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.06.2011 14:32

Tak

"STEAM_0: 0:123456" "" "H" ""
"123.45.67.89" "" "H" ""
"NICK" "HASLO" "H" ""

albo z malych H czyli h

#5 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 07.06.2011 14:48

na nick jak zakładasz
"NICK" "HASLO" "h" "a"

jakby co bo kolega zapomniałdopisać a :P


A dokładnie
cstrike/adons/amxmodx/configs/users.ini

Użytkownik WarRIorS edytował ten post 07.06.2011 14:48


#6 Poldek119

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:99
  • Lokalizacja:gda
Offline

Napisano 07.06.2011 16:36

NIESTETY NIE DZIAŁA

wpisałem w user.ini

"webik" "bzdura" "H" "a"
"-=*R@F@L*=-" "a" "H" "a"
tych dwóch i nie dostali vipa

udało mi sie przez amxbans ake moge tylko na steam dodaje uprawnienia "itz" oraz flage "ce"
jest to jakieś wyjście ale jak dawać na nick i haslo

DOSZEDŁEM DO TEGO ŻE MOGĘ DODAĆ ALL W AMXBANS

POZOSTAJE PRZEROBIENIE PLUGINU

Użytkownik Poldek119 edytował ten post 07.06.2011 16:48

  • +
  • -
  • 0

#7 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 07.06.2011 17:16

No to tak ADMIN_LEVEL_H to do pisujesz "nick" "haslo" "t" "a" Dlaczego T? Bo admin_level_h to jest flaga t a nie H!!!
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#8 Poldek119

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:99
  • Lokalizacja:gda
Offline

Napisano 07.06.2011 21:34

Proszę już tylko o dodanie info że wchodzi vip na serwer
  • +
  • -
  • 0

#9 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 07.06.2011 21:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "1.0"


public plugin_init() {
register_plugin("VIP Connect Info", VERSION, "stepdub");
}

public client_putinserver(id){
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
if(!get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H) return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, -1.0, 1, 3.5, 3.5, 0.5, 5.0);
show_hudmessage(0, "Wchodzi VIP^n%s", name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


łap oddzielny plug-in ;x
  • +
  • -
  • 0

#10 Poldek119

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:99
  • Lokalizacja:gda
Offline

Napisano 08.06.2011 09:06

Czyli mam skompilować i dograć jako osobny plugin.
A czy będzie działało jak dodaje vip przez amxbans ?
Dodaje nadając uprawnienia :itz" oraz flagę "ce" jak na steam

Dodano 08 czerwiec 2011 - 20:14:
Dodałem twój plugin i każdy kto wchodzi ma napis wszedł vip

Da rade zmienić na kolor zielony i nie migający
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych