Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka klas Cod+kilka pluginów amxx


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kenex123

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 06.06.2011 16:12

Witam, poszukuje tych o to klas do coda: assasin,rambo+ jak je wgrać i tp.
Poszukuje tych pluginów:
plugin witający żegnający
plugin który będzie pokazywał w danych do klasy codmoda Zyćie i wytrzymałość
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zapraszam na www.cs-wodzislaw.pl Nowa odsłona !


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 06.06.2011 16:20

Witający/Żegnający plugin // do kompilatora i wgraj na serwer // poradnik Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
  register_plugin("Join/Leave Message","1.2","BigBaller")
  register_cvar("amx_join_message", "Przychodzi %name%")
  register_cvar("amx_joined_message", "%name% jest gotowy!")
  register_cvar("amx_leave_message", "Odchodzi %name%")
  register_cvar("amx_join_leave","1")
}

public client_connect(id){
    new user[32], len
    user[0] = id
    len = get_user_name(id,user[1],31)
    set_task(2.0, "join_msg", 0, user,len + 2)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_putinserver(id){
    new user[32], len
    user[0] = id
    len = get_user_name(id,user[1],31)
    set_task(2.0, "joined_msg", 0, user,len + 2)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id){
    new user[32], len
    user[0] = id
    len = get_user_name(id, user[1], 31)
    set_task(2.0, "leave_msg", 0, user, len + 2)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public join_msg(user[]) {
        if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
        return PLUGIN_HANDLED
        }
    if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
    new message[192]
    get_cvar_string("amx_join_message", message, 191)
    replace(message, 191, "%name%", user[1])
    set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
    show_hudmessage(0, message)
    return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public joined_msg(user[]) {
        if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
        return PLUGIN_HANDLED
        }
    if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
    new message[192]
    get_cvar_string("amx_joined_message", message, 191)
    replace(message, 191, "%name%", user[1])
    set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
    show_hudmessage(0, message)
    return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public leave_msg(user[]) {
        if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
        return PLUGIN_HANDLED
        }
    if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
    new message[192]
    get_cvar_string("amx_leave_message", message, 191)
    replace(message, 191, "%name%", user[1])
    set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
    show_hudmessage(0, message)
    return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 07.06.2011 16:25

Witam, poszukuje tych o to klas do coda: assasin,rambo+ jak je wgrać i tp.

a co one maja miec moze laskawie napiszesz??
  • +
  • -
  • 0

#4 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 07.06.2011 17:29

Rambo to zapewne podwójny skok , pełny magazynek za zabójstwo , +20hp za zabójstwo , Dostaje Famas ;d 120 hp bazowe , 115% SPEEDA , 45 kamizelki :)
  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#5 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 07.06.2011 17:36

Ogar a co za problem w .sma zmienc sobie wyposażenie klas? ... napisalem wyraznie zeby napisal co maja miec podane klasy wiec nie odkopuj.
  • +
  • -
  • 0

#6 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 07.06.2011 18:19

Masz rambo do kompilatora

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{

return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Dodano 07 czerwiec 2011 - 18:20:
A tutaj asasins\\

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Assasin (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Podczas kucania jest niewidoczny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych