Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa niewidzialna

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 05.06.2011 12:35

Witam!
Chcę zrobić klasę kucacza który po prostu będzie niewidzialny tylko gdy będzie kucał i miał nóż. Nie do końca wiem co napisać ale szósty zmysł powiedział mi żebym zrobił to tak :-) :
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		
	new weapon = get_user_weapon(id);
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	}
}

Jednak wiem że jest to zrobione źle bo niewidzialny jest jak ma kose albo jak kuca. Więc pomóżcie :)
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.06.2011 12:45

Nie mam teraz czasu by pomyśleć spróbuj tak.

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && if(weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 05.06.2011 12:50

Też o tym myślałem :D Dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych