Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgryzam latareczke


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 01:59

Chce zrobić item dzięki któremu posadajacy go gracz nie będzie mógł być naświetlony przez latarke maga
nowa zmienna
new player_b_antylatarka[33]


w
public reset_item_skills(id){

dodaje
player_b_antylatarka[id] = 0


to:

new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id, index1, bodypart1);
		
		if(get_user_team(id) != get_user_team(index1) && index1 != 0){
			if(index1 != 54 && is_user_connected(index1) && is_user_alive(index1)){
				naswietlony[index1] = 1;
				set_renderchange(index1);
				Display_Icon(index1, ICON_FLASH, "dmg_bio", 200, 100, 0);
			}
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander", TASK_FLASH_LIGHT+index1);
		}


zamieniam na to:
new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
		if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		if (player_b_antylatarka[index1] == 0 && player_class[id]== Mag)
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
		}

Dodaje case i powiększam o jeden
	case 104:
		{
			player_item_name[id] = "Anty Latarka"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_antylatarka[id] = 1
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Nie mozesz zostac naswietlony", player_item_name[id],player_b_antylatarka[id])
		}



I wywala mi błedy przy kompilacji co tu jest zle ?

Dodano 05 czerwiec 2011 - 12:07:
reflesh

Użytkownik Divic edytował ten post 05.06.2011 02:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych