/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/*
W oryginale:
lista_klas - wyswietla id klas
cod_przenies "nick" "id klasy 1." "id klasy 2."
W mojej edycji pluginu:
cod_przenies "nick" "id klasy 1." "id klasy 2." - przenosi expa z jednej klasy na druga, na pierwszej ustawia 0 expa
np. na klasie 1. masz 1000 expa, na klasie 2. masz 500 expa - na klasie 1. ustawia 0 expa, na 2. ustawia 1000 expa
cod_zamien "nick" "id klasy 1." "id klasy 2." - zamienia lvle pomiedzy klasami
np. na klasie 1. masz 1000 expa, na klasie 2. 5000 expa - na klasie 1. ustawia 5000 expa, na klasie 2. ustawia 1000 expa
cod_sumuj "nick" "id klasy 1." "id klasy 2." - dodaje exp z klasy 1. do klasy 2, na 1. ustawia 0 expa
np. na klasie 1. jest 1000 expa, na klasie 1. 5000 expaa - na klasie 1. ustawia 0 expa, na klasie 2. ustawia 6000 expa
lista_klas - wyswietla id klas
*/
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define FLAGA ADMIN_IMMUNITY
public plugin_init() {
register_plugin("Przenoszenie EXPa", "1.0", "Orginal version: byQQ, Edit version: kisiel96");
register_concmd("cod_przenies", "handle_przenies");
register_concmd("cod_zamien", "handle_zamien");
register_concmd("cod_sumuj", "handle_sumuj");
register_clcmd("lista_klas", "lista_klas");
}
public handle_przenies(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new arg[3][33];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 32); // Nick
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 1
read_argv(3, arg[2], 10); // ID 2
new player = find_player("ablj", arg[0]);
if(!player) return PLUGIN_CONTINUE;
ids[0] = str_to_num(arg[1]);
ids[1] = str_to_num(arg[2]);
new nick[2][33], klasa[2][33];
get_user_name(id, nick[0], 32);
get_user_name(player, nick[1], 32);
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(player, ids[0], 1);
new temp = cod_get_user_xp(player);
cod_set_user_xp(player, 0);
cod_set_user_class(player, ids[1], 1);
cod_set_user_xp(player, temp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles exp %s z %s na %s", nick[0], nick[1], klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_zamien(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
{
new arg[3][33];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 32); // Nick
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 1
read_argv(3, arg[2], 10); // ID 2
new player = find_player("ablj", arg[0]);
if(!player) return PLUGIN_CONTINUE;
ids[0] = str_to_num(arg[1]);
ids[1] = str_to_num(arg[2]);
new nick[2][33], klasa[2][33];
get_user_name(id, nick[0], 32);
get_user_name(player, nick[1], 32);
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(player, ids[0], 1);
new temp1 = cod_get_user_xp(player);
cod_set_user_class(player, ids[1], 1);
new temp2 = cod_get_user_xp(player);
cod_set_user_xp(player, temp1);
cod_set_user_class(player, ids[0], 1);
cod_set_user_xp(player, temp2);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles exp %s pomiedzy %s a %s", nick[0], nick[1], klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_sumuj(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new arg[3][33];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 32); // Nick
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 1
read_argv(3, arg[2], 10); // ID 2
new player = find_player("ablj", arg[0]);
if(!player) return PLUGIN_CONTINUE;
ids[0] = str_to_num(arg[1]);
ids[1] = str_to_num(arg[2]);
new nick[2][33], klasa[2][33];
get_user_name(id, nick[0], 32);
get_user_name(player, nick[1], 32);
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(player, ids[0], 1);
new temp1 = cod_get_user_xp(player);
cod_set_user_xp(player, 0);
cod_set_user_class(player, ids[1], 1);
new temp2 = cod_get_user_xp(player);
cod_set_user_xp(player, temp1+temp2);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales exp %s z %s i %s", nick[0], nick[1], klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public lista_klas(id)
{
client_print(id, print_console, "===============================================");
for(new i = 0; i < cod_get_perks_num(); i++)
{
new klasa[33]; cod_get_class_name(i, klasa, 32);
client_print(id, print_console, "ID: %d | Nazwa: %s", i, klasa);
}
client_print(id, print_console, "===============================================");
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.06.2011 18:23
Witam. Mam pytanie, przerobiłby mi ktoś plugin na przenoszenie, aby każdy gracz z flagą Z mógł przenosić levele? Tylko chodzi o to, żeby dany gracz mógł przenosić tylko i wyłącznie sobie.
#2
Napisano 05.06.2011 14:15
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define FLAGA ADMIN_USER
public plugin_init()
{
register_plugin("Przenoszenie EXPa", "1.0", "Orginal version: byQQ, Edit version: kisiel96");
//Total Edited By Knopers
register_concmd("cod_przenies", "handle_przenies");
register_concmd("cod_zamien", "handle_zamien");
register_concmd("cod_sumuj", "handle_sumuj");
register_clcmd("lista_klas", "lista_klas");
}
public handle_przenies(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new arg[2][11];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 10); // ID 1
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 2
ids[0] = str_to_num(arg[0]);
ids[1] = str_to_num(arg[1]);
new klasa[2][33];
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(id, ids[0], 1);
new temp = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, 0);
cod_set_user_class(id, ids[1], 1);
cod_set_user_xp(id, temp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles exp z %s na %s", klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_zamien(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
{
new arg[2][11];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 10); // ID 1
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 2
ids[0] = str_to_num(arg[0]);
ids[1] = str_to_num(arg[1]);
new klasa[2][33];
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(id, ids[0], 1);
new temp1 = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_class(id, ids[1], 1);
new temp2 = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, temp1);
cod_set_user_class(id, ids[0], 1);
cod_set_user_xp(id, temp2);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles exp pomiedzy %s a %s", klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_sumuj(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new arg[2][11];
new ids[2];
read_argv(1, arg[0], 10); // ID 1
read_argv(2, arg[1], 10); // ID 2
ids[0] = str_to_num(arg[0]);
ids[1] = str_to_num(arg[1]);
new klasa[2][33];
cod_get_class_name(ids[0], klasa[0], 32);
cod_get_class_name(ids[1], klasa[1], 32);
cod_set_user_class(id, ids[0], 1);
new temp1 = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, 0);
cod_set_user_class(id, ids[1], 1);
new temp2 = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, temp1+temp2);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales exp z %s i %s", klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public lista_klas(id)
{
client_print(id, print_console, "===============================================");
for(new i = 0; i < cod_get_perks_num(); i++)
{
new klasa[33]; cod_get_class_name(i, klasa, 32);
client_print(id, print_console, "ID: %d | Nazwa: %s", i, klasa);
}
client_print(id, print_console, "===============================================");
}
Powinno działać, jak coś będzie nie tak to pisz bo nie miałem inc żeby przekomilować. Czyli poprawiane na oko
#3
Napisano 05.06.2011 15:22
Do zamknięcia. +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych