Do wykonania kamery która bedzie skierowana w kierunku który jej wyznaczymy potrzebne będą:
trigger_camera
info_target
func_button
1. Pierwszym krokiem jest wstawienie na mapę bytu trigger_camera tam gdzie ma się znajdowac nasza kamera a następnie nadane jej opcji np:
Nazwa: Kamera
Uruchom(wybrany byt): cel_kamery (to bedzie nazwa naszego celu kamery który zaraz wykonamy)
Czas dzialania: 10 (tutaj wybieracie jakis czas w sekundach ile ma trwac podgląd z kamery)
2. Teraz wstawiamy info_target tam gdzie ma byc skierowany nasz podgląd z kamery z opcjami:
Nazwa: cel_kamery
3. Ostatnim krokiem jest utworzenie przycisku którym włączymy podgląd z kamery.
Więc tworzymy bryłę, nadajemy jej teksturę przycisku(buttona) i zmieniamy w byt func_button z opcjami:
Uruchom(byt docelowy): Kamera
w zakładce Flagi zaznaczamy Nie Przesuwaj
Koniec.
Poradnik wykonany w 100% prze ze mnie. Kopiowanie bez zgody autora (czyli mojej) zabronione!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Poradnik] Kamera stacjonarna w VHE
Temat rozp. aVVe, 03.06.2011 14:06
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych