Witam. Mógłby ktoś dla mnie tę funkcję wyciąć, bardzo by mi się przydała do Cod'a. Sam próbowałem, ale nie daje rady.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
change_health - wycięcie funkcji
Temat rozp. Sniper Elite, 03.06.2011 06:05
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03.06.2011 07:00
do podstawienia do pluginu
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
}
}
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];
get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);
get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}
#3
Napisano 03.06.2011 15:29
No do cod'a mi potrzebne bo robić cos takiego za każdym razem:
To troche niewygodnie.
dzięki.
new health = get_user_health(id); new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, new_health);
To troche niewygodnie.
dzięki.
#4
Napisano 03.06.2011 16:27
PS tutaj wyjąłem z tego wszystkie bonusy expa z diablo ale nie włożyłem bonusów za zabicie / damage z coda
#6
Napisano 04.06.2011 14:12
widocznie silnik cod'a działa na innym mechanizmie, ważne że działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych