Witam. Chciałbym zrobić na CoDa efekt fireballa zamiast rakiety. Wiem, że kiedyś był jego opis na stronie darkgl, ale już nie ma tam tego poradnika.
Czy mógłby mi ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić? (Wiem, że to ustawienia w SMA, a nie w modelu rakiety). Jedyne co znalazłem to to:
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(22);
write_short(fEntity);
write_short(sprite_beam);
write_byte(45);
write_byte(4);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(25);
message_end() ;
}
Ale nie działa, problem z sprite beam i czymś jeszcze. Proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 31.05.2011 22:26
#2
Napisano 01.06.2011 15:02
masz
Spoiler
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych