Czy klasa którą wykonałem jest poprawnie zrobiona bo nie jestem pewien w 100%. Jeśli są jakieś błędy lub czegoś brakuje to prosiłbym o pokazanie tego.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.05.2011 15:41
Witam!
Czy klasa którą wykonałem jest poprawnie zrobiona bo nie jestem pewien w 100%. Jeśli są jakieś błędy lub czegoś brakuje to prosiłbym o pokazanie tego.
Czy klasa którą wykonałem jest poprawnie zrobiona bo nie jestem pewien w 100%. Jeśli są jakieś błędy lub czegoś brakuje to prosiłbym o pokazanie tego.
#2
Napisano 31.05.2011 16:57
Nie wiem po co przy spawnie dajesz nóż skoro klasa ma mieć broń.. popatrz na mój kod i porównaj ze swoim.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Dostaje 30 + 0.1*int dodatkowych obrazen do MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MP5NAVY)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.1, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 31.05.2011 16:58
#3
Napisano 31.05.2011 17:47
No z tą kosą to się pomyliłem bo zawsze kopiuję kod z innej klasy i go modyfikuję by zrobić klasę bo tak jest szybciej.
Ale czy cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.1, idinflictor, damagebits); na pewno będzie dawać +30 dmg i dodatkowo jeszcze każdy punkt w inte będzie dawać 0.1 dmg?
Ale czy cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.1, idinflictor, damagebits); na pewno będzie dawać +30 dmg i dodatkowo jeszcze każdy punkt w inte będzie dawać 0.1 dmg?
#4
Napisano 31.05.2011 18:44
na pewno będzie dawać +30 dmg i dodatkowo jeszcze każdy punkt w inte będzie dawać 0.1 dmg?
Powinno.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych