Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

czapki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 17:16

poszukuje pluginu, dzięki ktoremu wszyscy na serwie maja czapki
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.12.2008 17:19

Czyli tamten temat do kosza?
  • +
  • -
  • 0

#3 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 17:24

ta ;) teraz tylko to mnie obchodzi
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.12.2008 17:25

A jakie to mają być czapki?
  • +
  • -
  • 0

#5 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 17:27

obojetnie ;) byle nie santa clausa i najlepiej gdyby gdzies w .sma czy innym pliku mozna bylo zmieniac model
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.12.2008 17:29

Może to cię zadowoli:

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=944
  • +
  • -
  • 0

#7 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 17:31

ten temat juz przejrzałem ;) ale wole, by kazdy przymusowo mial czapke
zedytowalem santahat.sma i wpisalem inny model moze sie uda

[ Dodano: 27-12-2008, 17:38 ]
nie dziala wiec na plugin czekam
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.12.2008 17:41

A kompilowałeś te przeriobione SMA ?
  • +
  • -
  • 0

#9 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 17:46

sure ;D tak skompilowałem, że aż serwer wysiadł
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.12.2008 18:06

Spróbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];
new const czapka_ct[] = "models/czapka_ct.mdl"
new const czapka_tt[] = "models/czapka_tt.mdl"

public plugin_init() {
	register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
	register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
	g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(czapka_tt)
	precache_model(czapka_ct)
}

public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
	if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) {
		g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
		set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
		set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
		
		new user_team = get_user_team(player )
		switch(user_team)
		{
			case 1: engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_tt);
			case 2: engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_ct);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#11 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 27.12.2008 18:23

dziala dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych