poszukuje pluginu, dzięki ktoremu wszyscy na serwie maja czapki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
czapki
Temat rozp. zGraferz, 27.12.2008 17:16
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.12.2008 17:16
#2
Napisano 27.12.2008 17:19
Czyli tamten temat do kosza?
#3
Napisano 27.12.2008 17:24
ta teraz tylko to mnie obchodzi
#4
Napisano 27.12.2008 17:25
A jakie to mają być czapki?
#5
Napisano 27.12.2008 17:27
obojetnie byle nie santa clausa i najlepiej gdyby gdzies w .sma czy innym pliku mozna bylo zmieniac model
#7
Napisano 27.12.2008 17:31
ten temat juz przejrzałem ale wole, by kazdy przymusowo mial czapke
zedytowalem santahat.sma i wpisalem inny model moze sie uda
[ Dodano: 27-12-2008, 17:38 ]
nie dziala wiec na plugin czekam
zedytowalem santahat.sma i wpisalem inny model moze sie uda
[ Dodano: 27-12-2008, 17:38 ]
nie dziala wiec na plugin czekam
#8
Napisano 27.12.2008 17:41
A kompilowałeś te przeriobione SMA ?
#9
Napisano 27.12.2008 17:46
sure ;D tak skompilowałem, że aż serwer wysiadł
#10
Napisano 27.12.2008 18:06
Spróbuj tego:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_Enable; new g_bwEnt[33]; new const czapka_ct[] = "models/czapka_ct.mdl" new const czapka_tt[] = "models/czapka_tt.mdl" public plugin_init() { register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" ); register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER); g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(czapka_tt) precache_model(czapka_ct) } public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) { g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player ); new user_team = get_user_team(player ) switch(user_team) { case 1: engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_tt); case 2: engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], czapka_ct); } } }
#11
Napisano 27.12.2008 18:23
dziala dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych