Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Kapitan Pro

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.05.2011 17:11

Witam.

Może ktoś poprawić tą klasę aby mogła w każdym momencie użyć przenikania bo tutaj jest chyba że ma 1 przenikanie na 1 mapę od zrespienia ma 5 sekund na użycie tak wynika z moich testów. I czy można zrobić tak że ma 10 sekund to przenikanie i można użyć jej raz na rundę ?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 5

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan Pro[PREMIUM]";
new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
	{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa jest klasa premium nie mozesz nia grac !")
	return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	uzyl[id] = false;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{	
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(uzyl[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales moc diabla!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
	set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
	set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
	uzyl[id] = true;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
	uzyl[id] = false;
		
public WylaczNoclip(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
		
	set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
	
	new Float:origin[3];
	
	pev(id, pev_origin, origin);
	
	if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
		user_silentkill(id);
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) 
{
	static tr;
	engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
	if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
		return true;
	
	return false;
}

public set_bartime(id, czas)
{
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
	write_short(czas);
	message_end();
}

Użytkownik Windowspl edytował ten post 29.05.2011 17:13

  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 29.05.2011 17:54

#define CZAS_NOCLIP 5


na

#define CZAS_NOCLIP 10


A to że od nowej rundy, to event może być.
  • +
  • -
  • 0

#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 29.05.2011 17:59

#define CZAS_NOCLIP 5


tutaj edytujesz czas noclipa

tak powinno wyglądać raz na runde 10 sekund


/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define CZAS_NOCLIP 10 new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan Pro[PREMIUM]"; new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new bool:uzyl[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
} public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa jest klasa premium nie mozesz nia grac !") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales moc diabla!"); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP); set_bartime(id, CZAS_NOCLIP); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public Nowa_Runda(id) uzyl[id] = false; public WylaczNoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK); new Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin); if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id)) user_silentkill(id); } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) { static tr; engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) return true; return false; } public set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id); write_short(czas); message_end(); }


  • +
  • -
  • 0

#4 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.05.2011 18:05

Coś ci nie wyszło to w tym [sma] :P

Dodano 29 maj 2011 - 19:12:
Ale nadal nie działa. Jeśli wezmę to klasę użyje tego przenikania 1 raz w rundzie to w następnej już nie mogę.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych