Mam takie pytanie. Otóż w jaki sposób odczytać wartości questów (zrobiłem podobne do tych co zrobił DarkGL do diablo). Chodzi mi o coś takiego:
mamy funkcję zapisu SaveData(id, quest) i jak zapisujemy to piszemy: SaveData(id, quest_gracza[id]) - quest_gracza ma wartość np. 3.
I teraz w jaki sposób odczytać tylko tą wartość (mam podobną funkcję odczytu LoadData(id, quest)).
Dodano 29 maj 2011 - 23:18:
Dodam funkcje:
public Zapisz(id, quest) { new name[64]; get_user_name(id,name,63); strtolower(name); new key[65]; format(key,64,"%s-%i-codquests", name, quest); nvault_set(vault,key,"1"); } public Wczytaj(id, quest) { new name[64]; get_user_name(id,name,63); strtolower(name); new key[65],data[257]; format(key,64,"%s-%i-codquests", name, quest); nvault_get(vault,key,data,256); return str_to_num(data); }
I teraz jak mam menu z wyborem questów, np.:
if(Wczytaj(id, quest_gracza[id] == 0)) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zadanie jest juz wykonane"); Menu(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
To w jaki sposób wczytać tylko jedną, konkretną wartość? Bo jak wpisuję
if(Wczytaj(id, 0))
to wczytują mi się wczystkie wartości i żadnego questu nie mogę wybrać
Dodano 01 czerwiec 2011 - 23:12:
Proszę o pomoc, to dla mnie bardzo ważne.