Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto BH


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kidex

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Wielkopolka
Offline

Napisano 28.05.2011 23:29

Nie znam się za bardzo na scriptingu. Serwer mam od tygodnia. Chciałem zrobić taliba - 1/4 z deagla i auto BH. Zedytowałem jedną klasę co miała podbne umiejętności. Brakuje jeszcze BH:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagla";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if((weapon == CSW_DEAGLE) && !random(4))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Proszę o pomoc.

Użytkownik Kidex edytował ten post 28.05.2011 23:30

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.05.2011 08:14

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych