Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error log z COD ModProblemik.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 28.05.2011 08:03

Mam taki problem, w logach pokazuje mi się coś takiego a nie widzę błędu. Proszę o sprawdzenie.

L 05/28/2011 - 00:28:53: Start of error session.
L 05/28/2011 - 00:28:53: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110528.log")
L 05/28/2011 - 00:28:53: Invalid weapon id 0
L 05/28/2011 - 00:28:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/28/2011 - 00:28:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 05/28/2011 - 00:28:53: [AMXX]    [0] qtm_codmod_edytowany.sma::set_user_clip (line 2313)
L 05/28/2011 - 00:28:53: [AMXX]    [1] qtm_codmod_edytowany.sma::CmdStart (line 712)

Tutaj podaje całą funkcję zawierającą linie 2313 (2309 do 2321)
stock set_user_clip(id, ammo)

{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id)
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Tutaj podaje całą funkcję zawierającą linie 712 (710 do 713)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
{
set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
}


Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.05.2011 08:45

        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(id, maxClip[weapon]);
}

Zobacz to.
  • +
  • -
  • 2

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 28.05.2011 20:02

Nie wiem co się dzieje, usiadłem teraz, myślę zerknę w logi a tam:

L 05/28/2011 - 20:23:50: [ENGINE] Invalid entity 18
L 05/28/2011 - 20:23:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/28/2011 - 20:23:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 05/28/2011 - 20:23:50: [AMXX]    [0] qtm_codmod_edytowany.sma::PokazInformacje (line 2127)

co sekundę taki komunikat zapycha mi error log, nic nie było robione z serverem, a tego błędu nie było wcześniej.

całą funkcja zawierająca linie 2127 (2119 d0 2140)
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[HP : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Proszę o pomoc bo to sieczka jakaś, tym bardziej że nic dzisiaj nie robiłem a to wzięło się z powietrza. Poza tym dlaczego plik w debug ma nazwę taką jak u mnie na kompie gdy na serwerze leży o nazwie takiej jak plugin czyli "QTM_CodMod"??

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 28.05.2011 20:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.05.2011 20:14

zmień
if(!is_user_alive(id))

na
if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))

  • +
  • -
  • 2

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 28.05.2011 20:27

po tej zmianie nie spamuje mi co sekundę już tym błędem ale pojawiło się to:
L 05/28/2011 - 21:46:28: [ENGINE] Invalid entity 18
L 05/28/2011 - 21:46:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/28/2011 - 21:46:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 05/28/2011 - 21:46:28: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 05/28/2011 - 21:46:28: [AMXX]    [1] qtm_codmod_edytowany.sma::UsunPrzedmiot (line 1982)
L 05/28/2011 - 21:46:28: [AMXX]    [2] qtm_codmod_edytowany.sma::client_connect (line 1244)

Linia 141
new nazwa_gracza[33][64];


Cała funkcja zawierająca linię 1982 (1976 do 1984)
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}


Cała funkcja zawierająca linię 1244 (1215 do 1246)
public client_connect(id)
{
//resetuje umiejetnosci
client_cmd(id,"cl_allowdownload 1");
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
punkty_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
inteligencja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
szybkosc_gracza[id] = 0.0;


get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);

set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

//resetuje przedmioty
UsunPrzedmiot(id);
parachute_reset(id);
}

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 28.05.2011 20:30

  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.05.2011 20:28

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}

zmień na:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
{
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 28.05.2011 20:44

Ok wygląda że logi znów czyste, bardzo wam dziękuje + lecą. Spotkaliście się może z taki problemem:
Właśnie zauważyłem, że nie widzę czata... nie wiem co to się porobiło. O 14 ostatnio byłem na serwerze i wszystko było ok, wróciłem do domu i takie szopki z tymi logami, oraz z tym czatem.
Widzę teksty wyświetlane na serwerze które zapisałem w advertisements.ini
Widzę informacje z radia (fire in the hole itp.)
Widzę admin czat u@
Inni widzą to co piszę, ja nie widzę ani swojego tekstu pisanego ani pisanego przez nich
Usunąłem sobie admina i jest to samo
Usunąłem cały cfg z folderu steama i jest to samo
Wchodzę na inny serwer widzę czat...
  • +
  • -
  • 0

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.05.2011 09:35

wpisz może taki komendy w konsoli usiebie w cs:
hud_saytext ""
hud_draw 1

  • +
  • -
  • 1

#9 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 29.05.2011 20:47

znam te komendy, próbowałem i nic, widocznie ten spam w error logach miał z tym coś wspólnego bo dopiero po restarcie serwera późnym wieczorem, wszystko wróciło do normy, pomimo wyeliminowania tych błędów wcześniej. Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych