Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

traceline - czesci ciala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.05.2011 21:44

Tak więc moje pytanie brzmi jaki jest numerek że można zabić gracza tylko strzałem w głowę i w klatę ?

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(hitzone != HIT_HEAD && hitzone != HIT_STOMACH)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, numer);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 27.05.2011 22:20

z only hs..

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
    if(!is_user_alive(pentToSkip))
        return FMRES_IGNORED

    static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
    if(!is_user_alive(entity2))
        return FMRES_IGNORED

    if(pentToSkip == entity2)
        return FMRES_IGNORED

    if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
        set_tr(TR_flFraction,1.0)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.05.2011 19:09

czyli jak dam tak to powinno działać ?

if(hitzone != HIT_HEAD && hitzone != HIT_STOMACH)
set_tr2(trace, TR_flFraction, 1.0);


  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 28.05.2011 19:10

Hmm, nie jestem pewny. Najlepiej jak przetestujesz :)

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 28.05.2011 19:11

  • +
  • -
  • 0

#5 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 28.05.2011 19:20

public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {
        
        if(!killer || !victim || TK)
                return;
        
        if(hitplace == HIT_HEAD)
        {
               
             /// kod

        }
}


Kod na hs.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.05.2011 19:33

to wyzej nie zadziala bo to juz jest zapewne postthink

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) 
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
        
        new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);
        
        if(!is_user_connected(hit))
                return;
        
        new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
        if(hitzone != HIT_HEAD ){
               set_tr(TR_flFraction,1.0)
               return FMRES_SUPERCEDE
         }
}

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych