Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z itemami 1/1

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 27.05.2011 15:44

Witam. mam problem przy itemach 1/1 np. z AWP:

Awp sniper 1/1 Bierzesz He w łape rzucasz zmieniasz ( zanim wybuchnie ) na awp i masz 1/1 he.

Tak opisują go moi gracze.
Da się coś z tym zrobić?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 27.05.2011 16:52

Jak to jest możliwe jeśli Take_damage otrzymuje to jako uderzenie z HE a nie z awp?
  • +
  • -
  • 0

#3 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 27.05.2011 17:05

poszperaj w poradnikach sa instrukcje jak to naprawic

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.05.2011 17:23

Zastosuj warunek if(damagebits & (1<<1)) do większości tego typu mocy klas/itemów.
  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 27.05.2011 18:16

Zastosuj warunek if(damagebits & (1<<1)) do większości tego typu mocy klas/itemów.


A coś dokładniej?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 28.05.2011 11:08

	if(damagebits & (1<<24) && klasa_gracza[idattacker] == twojaklasa )
	{
		damage = float(health);
	}

i tu bd miał co do he 1/1 i klasy.

if(weapon == CSW_AWP)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu)
			damage = float(health);
	}

tutaj do itemu awp 1/1
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych